حزب الله لبنان ترور اعضای جهاد اسلامی فلسطین را محکوم کرد

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۸:۳۶
کد خبر: ۹۶۹۱۹۵
حزب الله لبنان ترور اعضای جهاد اسلامی فلسطین را محکوم کرد
حزب الله لبنان دوشنبه شب تلاش رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین و ترور ۲ عضو این جنبش در دمشق را به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حزب الله در بیانیه ای که در بیروت منتشر شد، اعلام کرد: بمباران یکی از مراکز این جنبش و شهادت اعضای آن در این تجاوز ناجوانمردانه، اصرار و تصمیم مجاهدان را برای آزادسازی سرزمین فلسطین و مقدسات آن دوچندان خواهد کرد.

سلیم احمد سلیم و زیاد احمد منصور ۲ عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد امروز در پی بمباران مرکز این جنبش در دمشق توسط جنگنده های اسرائیلی به شهادت رسیدند.

این حزب هم چنین در بیانیه اش، جنایت وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی در باریکه غزه را که در اثر آن یکی از بولدوزرهای ارتش این رژیم، شهروند فلسطینی را مورد حمله قرار داد و جسد وی را در مقابل چشمان مردم جهان به خاک و خون کشید، محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: اقدام گروههای رژیم صهیونیستی در این جنایت وحشیانه، بیانگر خوی وحشیانه این رژیم و نادیده گرفتن همه مبانی اخلاقی و انسانی است.

در بیانیه حزب الله از سکوت مشکوک دولتهای مختلف و سازمانهای حقوقی در قبال این جنایت ابراز تعجب و خاطر نشان کرده است: حزب الله صدای خود را در دعوت از همه شرافتمندان جهان برای محکوم کردن این جنایت بالا می‌برد.

حزب الله لبنان سکوت در قبال این جنایت را تایید آن دانست و تاکید کرد: این سکوت به نفع قاتلان اسرائیلی است، زیرا اگر حادثه بسیار کوچک‌تری در نقطه دیگری از جهان اتفاق می‌افتاد، مردم جهان شاهد دروغ پراکنی‌های گسترده بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز