دکتر روحانی پس از بازدید از منطقه یک آزادراه تهران-شمال:

درآمد سالانه تردد در منطقه یک، برای تکمیل منطقه دو بکار می‌رود/ آزادراه تهران-شمال جاده ای بسیار زیبا و دیدنی است

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۴:۱۶
کد خبر: ۹۶۹۳۶۶
درآمد سالانه تردد در منطقه یک، برای تکمیل منطقه دو بکار می‌رود/ آزادراه تهران-شمال جاده ای بسیار زیبا و دیدنی است
رئیس جمهور گفت: آزادراه تهران-شمال جاده ای بسیار زیبا و دیدنی توام با همه ریزه کاری‌های فنی ساخته شده و عبور از این جاده با توجه به این جاذبه‌های طبیعی و فنی مطمئنا برای مردم جذاب و خوشایند خواهد بود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی»، رئیس جمهور، روز سه شنبه پس از بازدید از منطقه یک آزادراه تهران-شمال در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از افتتاح این مسیر  برای استفاده مردم، گفت: این مسیر آماده بهره‌برداری عمومی بوده و از صبح پنجشنبه مردم می‌توانند از این جاده رفت و آمد داشته باشند.

رئیس جمهور با بیان اینکه بلافاصله کارگاه منطقه یک به منطقه دو منتقل و فعالیت برای ساخت این منطقه آغاز می‌شود، اظهار داشت: امیدواریم حداقل تا پایان دولت دوازدهم یک خط از این منطقه تکمیل و خط  دیگر هم از جاده فعلی استفاده شود.

دکتر روحانی افزود: در این راستا هم دولت و هم بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی همه توان خود را به کار خواهد بست و امروز به وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مستضعفان اعلام می کنم که درآمد سالانه منطقه یک هرچه که هست باید برای تکمیل منطقه دو به این پروژه منتقل شود و هر مقدار کسری هم بود، دولت کمک کند تا بتوانیم تا پایان دولت دوازدهم شاهد رفت و آمد در این مسیر هم باشیم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امیدواریم این جاده که برای کشور بسیار حائز اهمیت است، هرچه زودتر تکمیل شود و لازم می دانم از همه تلاشگران در این راستا تشکر کنم.

نظر شما