پاسخ تند معاون وزیر خارجه به وزیر خارجه عربستان

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۹:۳۳
کد خبر: ۹۷۰۱۸۰
پاسخ تند معاون وزیر خارجه به وزیر خارجه عربستان
معاون وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به وزیر امور خارجه عربستان که از ایران بخاطر کمک به مردم یمن انتقاد کرده بود، گفت: این جنگی است که شما شروع کردید و همچنان ادامه می دهید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه کشورمان در سخنرانی خود در کنفرانس خلع سلاح به سیاستهای یک جانبه آمریکا، عدم اجرای تعهدات آن کشور ذیل برجام و اقدامات بدخواهانه آمریکا بشدت اعتراض کرد. 

بهاروند گفت: آمریکا کشوری است که بعنوان عضو دائم شورای امنیت قطعنامه آن را نقض می کند، دیگران را به نقض این قطعنامه مجبور می کند و در عین حال از ایران انتقاد می کند که همان قطعنامه را رعایت نکرده است.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان همچنین در پاسخ به وزیر امور خارجه عربستان که از ایران بخاطر کمک به مردم یمن انتقاد کرده بود، گفت: این جنگی است که شما شروع کردید و همچنان ادامه می دهید. 

بهاروند در پاسخ به وزیر خارحه عربستان افزود: دیگران را بخاطر اشتباه خودتان سرزنش نکنید. جمهوری اسلامی ایران همواره از مذاکره برای پایان دادن به این جنک حمایت کرده است .شما حق ندارید به دلخواه خود با مردم منطقه رفتار کنید و انتظار داشته باشید آنها به شما پاسخ ندهند.

نظر شما
پرونده ویژه