رقابت نزدیک سندرز و بایدن در تگزاس

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۷:۰۰
کد خبر: ۹۷۰۳۴۱
رقابت نزدیک سندرز و بایدن در تگزاس
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت و جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا رقابت تنگاتنگی در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات در تگزاس دارند.

به گزارش گروه سیاسی برنا،  نظرسنجی انجام شده توسط موسسه Public Policy Polling نشان می‌دهد که برنی سندرز و جو بایدن هر یک 24 درصد آرا در ایالت تگزاس را در اختیار دارند و مایکل بلومبرگ شهردار سابق نیویورک نیز با 17 درصد در رتبه سوم قرار دارد.

بر اساس این گزارش، الیزابت وارن سناتور ایالت ماساچوست نیز با 14 درصد در جایگاه چهارم است و پیت بوتجج نیز با 10 درصد آرا در رتبه پنجم است.

نظرسنجی مشترک شبکه ان بی سی نیوز و موسسه ماریست حاکی است که پیشتازی جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا در ایالت کارولینای جنوبی نسبت به برنی سندرز به کمتر از 4 درصد رسیده است.

27 درصد رای دهندگان دموکرات در این نظرسنجی اعلام کرده‌اند که از بایدن حمایت می‌کنند و در مقابل 23 درصد نیز گفته‌اند که از سندرز حمایت خواهند کرد.

کاهش چشمگیر اختلاف بین میزان محبوبیت بایدن و سندرز در کارولینای جنوبی در شرایطی است که سندرز اخیرا به یک پیروزی قاطع در انتخابات درون حزبی ایالت نوادا دست یافته است.

سندرز در انتخابات ایالت نیوهمپشایر نیز به پیروزی رسیده و در انتخابات آیوا نیز با اختلاف ناچیزی نسبت به پیت بوتجج در رتبه دوم قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز