در دیدار بهاروند و دبیر کل صلیب سرخ؛

چگونگی کمک صلیب سرخ و هلال احمر برای رساندن تجهیزات پزشکی به ایران بررسی شد

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۴:۰۹
کد خبر: ۹۷۰۴۹۰
چگونگی کمک صلیب سرخ و هلال احمر برای رساندن تجهیزات پزشکی به ایران بررسی شد
معاون حقوقی بین المللی وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با دبیر کل فدراسیون جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر در ژنو، چگونگی کمک صلیب سرخ و هلال احمر برای رساندن تجهیزات پزشکی به ایران بررسی شد

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محسن بهاروند، معاون حقوقی بین المللی وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با دبیر کل فدراسیون جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر در ژنو چگونگی کمک این فدراسیون به تهیه و یا رساندن تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا ویروس covid-۱۹ به کشورمان را مورد تبادل نظر قرار دادند.

در دیدار معاون حقوقی بین المللی وزیر امورخارجه کشورمان با دبیرکل فدراسیون جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر چگونگی کمک فدراسیون برای رساندن تجهیزات پزشکی از جمله کیت های تشخیص و تجهیزات حفاظت از کادر درمان مورد بررسی قرار گرفت. 

بهاروند در این دیدار تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره سعی کرده است مسائل تخصصی و انساندوستانه را از اختلافات سیاسی دور نگه دارد. در حالیکه دولت فعلی آمریکا بخصوص وزیر خارجه این کشور در اقدامی غیر اخلاقی و به دور از حرفه ای گری به دنبال استفاده سیاسی از یک موضوع انسانی بوده و حتی در مورد آن دروغ پردازی هم می کند.. 

معاون حقوقی بین المللی وزیر امورخارجه کشورمان اضافه کرد: این اپیدمی دارای ملیت و تابعیت کشوری نبوده و ممکن است به یک مشکل جهانی تبدیل شود،  از اینرو لازم است بصورت جهانی با آن مقابله کرده و آن را مهار کرد.

 

نظر شما