نماینده مردم فسا در مجلس:

کالبد بدن نماینده از مریخ نیامده است!/ حدود ۳۰۰ ماسک فکر نمی‌کنم، آسیبی به کل مملکت زده باشد

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۵:۰۹:۱۶
کد خبر: ۹۷۰۶۰۴
کالبد بدن نماینده از مریخ نیامده است!/ حدود ۳۰۰ ماسک فکر نمی‌کنم، آسیبی به کل مملکت زده باشد
نماینده مردم فسا در مجلس در رابطه با ارائه کیف‌های وسایل بهداشت فردی در صحن علنی مجلس به نمایندگان و بازتاب آن در شبکه های اجتماعی گفت: حدود 300 ماسک فکر نمی‌کنم، آسیبی به کل مملکت زده باشد.

«محمدجواد جمالی نوبندگانی»، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماینده مردم فسا، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با ارائه کیف‌های وسایل بهداشت فردی در صحن علنی مجلس به نمایندگان و بازتاب آن در شبکه‌های اجتماعی گفت: صحن علنی مجلس فضای بسته‌ای دارد و در آنجا چرخش هوا نداریم. نور آفتاب به داخل نمی‌خورد و حدود ۵ ساعت نزدیک به سیصد نفر باید در یک محیط بسته در کنار هم باشیم. فکر نمی‌کنم سیصد بسته مقابل با ۸۰ میلیون جمعیت، ضربه‌ای به جایی وارد کند. نمایندگان هم مانند سایر مردم هستند. نماینده انسانی است مثل سایر مردم، کالبد بدن او که از مریخ نیامده است.

نماینده مردم فسا در مجلس در ادامه گفت: نمایندگان درخواستی در این باره نداشته‌اند و ارائه این کیف‌ها، توسط بهداری مجلس صورت گرفته است. 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد: محیط صحن محیطی است که افراد پس از انتخابات تازه از شهرستان‌های خود بازگشته بودند و ارتباطات مردمی زیادی داشتند یکی از جنوب، یکی از شرق و یکی از شمال. 

او بیان کرد: مجلس در حالت عادی هم فضای بدون اکسیژن و بدون نوری دارد، به همین دلیل بهداری این ترتیب را دید وگرنه نمایندگان در خواستی نداشتند. حدود 300 ماسک فکر نمی‌کنم آسیبی به کل مملکت زده باشد اگر یکی از این‌ نماینده‌ها بیمار شود و به حوزه انتخابیه خود برود، آسیب‌های زیادی را وارد می‌کند.

جمالی نوبندگانی در رابطه با قرنطینه شهرها گفت: همیشه‌ گفته‌ام در رابطه با بحث‌های فنی بایستی اجازه بدهیم مسئولین نظر بدهند. متاسفانه شاهد شایعات، ترس و وحشت افکندن در دل مردم هستیم. 

این نماینده مجلس در پایان افزود: باید بحث‌های فنی و پزشکی را از بحث‌هایی که می خواهند به مملکت آسیب برسانند، جدا بدانیم. مردم باید هوشیار باشند. تعطیلی آسیب به کشور می‌زند و دشمن به آنها فکر کرده است. باید اجازه دهیم شورا و ستادی که تشکیل شده است خود درباره تعطیلی و قرنطینه مکان‌هایی که به سلامت مردم آسیب می‌زند، تصمیم بگیرد. ولی اینکه برخی با فشار تبعاتی و سیاسی بخواهند چیزی را به جامعه القا کنند، مدیریت نیست. در حال حاضر ستادی شکل گرفته از وزرای مختلف مثل بهداشت راه و آموزش و پرورش تا ترتیبات لازم را اتخاذ کنند.

نظر شما