تقدیر سفیر ایران از پادشاهی عمان برای تسهیل سفرهای هوایی

۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۶:۳۵
کد خبر: ۹۷۱۸۸۴
تقدیر سفیر ایران از پادشاهی عمان برای تسهیل سفرهای هوایی
به دنبال لغو سفرهای هوایی کشورهای حوزه خلیج فارس به دلیل شیوع ویروس کرونا، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان از سلطان هیثم بن طارق و وزارت امور خارجه سلطنت عمان در تسهیل سفرهای هوایی به کشورمان و انتقال مسافران جامانده از پروازهای لغو شده به کشورهای خلیج فارس قدردانی کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی روز یکشنبه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لغو پروازها در کشورهای منطقه به ایران، گفت: با اهتمام ویژه مقامات عالیرتبه و وزارت امور خارجه عمان، از همان لحظات اولیه لغو پروازها، همکاری مناسبی برای اعطای مجوزهای پروازی میان دو کشور انجام شد.

وی افزود: با ارایه تسهیلات توسط سازمان‌های هواپیمایی در دو کشور زمینه برای انتقال مسافران در فرودگاه‌های مسقط به ایران و مسافران عمان به ایران، همکاری تنگاتنگی میان نهادها فراهم شد.

سفیر ایران همچنین از ارایه تسهیلات برای انتقال ترانزیتی مسافران جامانده در فرودگاه‌های حوزه خلیج فارس از جمله دوبی به فرودگاه مسقط و سپس سفر به ایران خبر داد و تأکید کرد که این همکاری و حسن نیت طرف عمانی با سفارت ایران در رعایت مسائل انسانی، شایسته قدردانی و تشکر است.

در طول روزهای گذشته مجوزهای پروازی مختلفی برای انتقال مسافران از جمله شهروندان عمانی و ایرانیان مقیم در کشورهای حوزه خلیج‌فارس از طریق فرودگاه بین المللی مسقط با هواپیماهای ایرانی صادر شده که این پروازهای موردی به شهرهای شیراز، مشهد و تهران ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز