در پیام تبریک وزیر کشور به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) مطرح شد؛

رحمانی فضلی: پیروزی نهایی در اجابت رای متخصصان است

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۷:۳۷
کد خبر: ۹۷۴۷۲۶
رحمانی فضلی: پیروزی نهایی در اجابت رای متخصصان است
وزیر کشور نوشت: آنچه این روزها در مشایعتِ سیره علوی بیش از هر زمان تکلیف و وظیفه انسانی است، تقویت نقش آفرینی موثر همه آحاد جامعه در رعایت کامل توصیه های بهداشتی و مراقبت از سلامتِ شخصی و اجتماعی و همچنین اجتناب موکدانه از هرگونه تردد غیر ضروری در شهرها و جاده هاست که بنا به فرموده مولای متقیان و رهبر نیک اندیشان "الظَّفَرُ بِالْحَزْمِ، وَالْحَزْمُ بِإِجَالَهِ الرَّأْی".

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در متن پیام دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر آمده است؛ میلاد مسعود حضرت موالی الموحدین امام علی ابن ابیطالب را به همه هموطنانم تبریک عرض نموده و امیدوارم در این روزهای آکنده از نگرانی و دغدغه که جهان را متاثر از یک بیماری ویروسی کرده است به برکت عنایات ویژه ائمه اطهار به ویژه حضرت امیرالمومنین(ع)، خداوند متعال تفضل نموده و عافیت و تندرستی را به جامعه بشری عطا فرماید.

در بخشی از این پیام اشاره شده است؛ آنچه در سیره و وجود با عظمت حضرت علی (ع) برای بشریت و شیعیان آن رادمرد تاریخ در این زمان آرامش بخش ما می باشد، فرموده گوهربار ایشان است که " الْعَجْزُ آفَةٌ، وَالصَّبْرُ شَجَاعَةٌ" و در همین راستا پاسدارانِ سلامت و مدافعانِ بهداشت با تمام قدرت، امیدوارانه و شجاعانه، تمام جهد و تلاش خود را برای غلبه بر این بیماری به کار بسته‌اند.

در ادامه این پیام آمده است؛ آنچه این روزها در مشایعتِ سیره علوی بیش از هر زمان تکلیف و وظیفه انسانی است، تقویت نقش آفرینی موثر همه آحاد جامعه در رعایت کامل توصیه های بهداشتی و مراقبت از سلامتِ شخصی و اجتماعی و همچنین اجتناب موکدانه از هرگونه تردد غیر ضروری در شهرها و جاده هاست که بنا به فرموده مولای متقیان و رهبر نیک اندیشان "الظَّفَرُ بِالْحَزْمِ، وَالْحَزْمُ بِإِجَالَهِ الرَّأْی" و بر همین اساس پیروزی نهایی در اجابت رای و نظر‌ِ کارشناسان و متخصصان است..

وزیر کشور در پایان، از خداوند منان و بی همتا، روزهایی مملو از امید و ظفر و غلبه بر هر نوع پلیدی از جمله این بیماری عالمگیر را برای هموطنانم آرزو کرد.

پیام تبریک وزیر کشور در فضای مجازی با هشتگ های  #میلاد_مولا_امیرالمومنین  و  # با_هم_کرونا_را_شکست_میدهیم بازنشر شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز