نماینده مردم ساوه در مجلس:

تست کرونای من مثبت بود و بهبود یافته‌ام/ رفت و آمد در ساوه کنترل می‌شود

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۸:۰۴
کد خبر: ۹۷۵۴۸۷
تست کرونای من مثبت بود و بهبود یافته‌ام/ رفت و آمد در ساوه کنترل می‌شود
نماینده مردم ساوه در مجلس گفت: در چهل سال اخیر بیمارستان دولتی در ساوه ساخته نشده بود و در پی آن هستیم که به وزاتخانه فشار بیشتری وارد کنیم تا پیمانکاری که پیش‌پرداخت را گرفته است روند ساخت بیمارستان را تسریع کند‌.

«محمدرضا منصوری»، نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی، درباره شیوع ویروس کرونا در شهرستان ساوه به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: ساوه هم مثل شهرهای اطراف قم درگیر این ویروس است. تعداد بیمارستان‌های ساوه کم است و این شهر نیاز به امکانات بیشتر دارد. طی نامه‌ای از معاون وزیر بهداشت درخواست کرده‌ایم تجهیزات و امکانات بیشتری را در اختیار این شهر قرار دهد. کادر پزشکی با وجود همه محدودیت‌ها زحمت می‌کشند و مردم هم قدردان زحمات آنها هستند.

نماینده مردم ساوه درباره آمار مبتلایان به کرونا در این شهر، عنوان کرد: تست کرونای من مثبت بود و به همین دلیل تا امروز در قرنطینه بودم و آمار دقیقی از مبتلایان در شهر ساوه ندارم.

او درباره وضعیت سلامت خود بیان کرد: وضعیت من الان بهتر است و ان‌شاءالله طی یکی، دو روز آینده به ساوه می‌روم.

منصوری اظهار کرد: در پی این هستیم که با کنترل ورودی و خروجی شهر ساوه شیوع این ویروس را کنترل کنیم. از آنجایی‌که ساوه شاهراه است ممکن است این کار دشوار باشد اما نیاز است که رفت و آمدها، کنترل شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره بیمارستان‌های این شهر گفت: برای یک بیمارستان در ساوه مجوز و ردیف بودجه اخذ کرده‌ایم. در چهل سال اخیر بیمارستان دولتی در ساوه ساخته نشده بود و در پی آن هستیم به وزاتخانه فشار بیشتری وارد کنیم تا پیمانکاری که پیش‌ پرداخت را گرفته روند ساخت بیمارستان را تسریع کند‌.

او افزود: ۳۰ هزار متر مربع بنای این بیمارستان و الان ساوه بیش از هر زمان دیگری به این بیمارستان نیاز دارد‌. اگر ساخت این بیمارستان در سال‌های قبل انجام شده بود الان مردم می‌توانستند از آن استفاده کنند.

نظر شما