سفیر ایران در فرانسه اظهار کرد:

قدردانی هموطنان مقیم فرانسه از کادر درمانی ایران

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۵:۳۵
کد خبر: ۹۷۵۹۴۴
قدردانی هموطنان مقیم فرانسه از کادر درمانی ایران
سفیر ایران در فرانسه گفت:بسیاری از هموطنان مقیم فرانسه در پیام‌هایی، از فداکاری، خطرپذیری و نوع دوستی پزشکان، پرستاران و کادر پشتیبانی ایران عزیز که برای نجات جان مردم، در صف مقدم مبارزه با کرونا تلاش می‌کنند، قدردانی کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،«بهرام قاسمی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه روز سه‌شنبه در توییتر سفارت جمهوری اسلامی در  فرانسه نوشت: مردم هوشمند و قدردان این سرزمین نمی‌توانند نقش پزشکان و پرستاران فرشته خوی حاضر در این صحنه را که «دیگر دوستی» خود را در زیباترین شکل آن به تماشا و قضاوت و محک ما و جهان نهادند هرگز فراموش کنند.

سفیر ایران در فرانسه ادامه داد: بسیاری از هموطنان مقیم فرانسه در پیام‌هایی، از فداکاری، خطرپذیری و نوع دوستی پزشکان، پرستاران و کادر پشتیبانی ایران عزیز که برای نجات جان مردم، در صف مقدم مبارزه با کرونا تلاش می‌کنند، قدردانی کردند.

او به کنایه از دستور پزشکان درباره شست و شوی دست‌ها برای جلوگیری از ابتلا به کرونا عنوان کرد: چشم ها را هم باید شست.

در همین راستا «حمید بعیدی نژاد» سفیر ایران در انگلیس نیز در توییتی نوشت: در کنار تلاش مهندسان و فن آوران ایرانی برای تامین نیازهای داخلی، هماهنگی با مقامات انگلیسی برای خرید برخی از اقلام مهم فوری پزشکی مقابله با کرونا از بازار این کشور نیز در جریان است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز