معاون رییس جمهور آمریکا:

من و رییس جمهور با وجود کرونا همچنان دست می‌دهیم

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۵:۳۲
کد خبر: ۹۷۶۲۹۰
من و رییس جمهور با وجود کرونا همچنان دست می‌دهیم
معاون رییس جمهور آمریکا اظهار کرد، با وجود خطر ویروس کرونا همچنان به دست دادن ادامه می‌دهد و پیش‌بینی‌می‌کند که دونالد ترامپ نیز همین رویه را پیش بگیرد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا به خبرنگاران گفت: همانطور که رییس‌جمهور گفته، در سطح کاری ما اگر کسی بخواهد با شما دست بدهد، با او دست می‌دهید.

به گزارش خبرگزاری رویترز، وی افزود: من پیش‌بینی‌می‌کنم که رییس جمهور هم همین کار را بکند. من همچنان این کار را خواهم کرد.

او اما بر شستن مکرر دست‌ها تاکید کرد و توضیح داد که یک صابون ساده هم به اندازه لوسیون‌های تخصصی در جلوگیری از ابتلا به کروناویروس موثر خواهد بود.

پنس گفت: همه کارشناسان به من می‌گویند در حالی که مردم به دنبال خرید لوسیون‌های ضدعفونی کننده گوناگون هستند، شستن دست‌ها با آب گرم به مدت ۲۰ ثانیه به اندازه هر لوسیونی موثر است.

پنس هم‌اکنون مسئول هماهنگی اقدامات دولت آمریکا برای مبارزه با کروناویروس است که در حال حاضر بیش از ۹۰۰ آمریکایی را مبتلا کرده و جان ۲۹ تن را گرفته است.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا پیشتر و پس از انتشار گزارش‌هایی از اینکه یک عضو کنگره که با یک فرد مبتلا در ارتباط بوده، ترامپ را در سفری خارجی همراهی کرده، به خبرنگاران گفته بود که در وضعیت سلامتی خوبی به سر می‌برد اما مشکلی با چک شدن در زمینه ابتلا به این بیماری ندارد.

او در این باره اظهار کرد، برای انجام این تست "دلیلی نمی‌بیند" اما اگر چنین توصیه‌ای به او شود، مشکلی با این کار نخواهد داشت.

ترامپ در این خصوص گفت: فکر نمی‌کنم مساله خاصی باشد. انجامش خواهم داد (اما) دلیلی برای این کار نمی‌بینم. حال من کاملا خوب است اما به نظرم آزمایش دادن مساله خاصی نیست و این کار را خواهم کرد.

ترامپ همچنین گفت که پزشک کاخ سفید به او گفته که نیازی به آزمایش دادن ندارد، اگر چه با دو قانونگذار در ارتباط بوده که به دلیل ارتباط با یک فرد مبتلا خود را قرنطینه کرده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز