درخواست اشتیه برای آزادی اسرای فلطسطینی در پی شیوع کرونا

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۵:۳۹
کد خبر: ۹۷۷۷۵۰
درخواست اشتیه برای آزادی اسرای فلطسطینی در پی شیوع کرونا
«محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین روز شنبه در پی شیوع ویروس کرونا در اراضی اشغالی از مقامات رژیم اسرائیل خواست اسیران فلسطینی ازجمله مریضان و کودکان را هرچه زودتر آزاد کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از خبرگزاری فلسطنی «وفا»، اشتیه در صفحه فیسبوک خود نوشت که این تشکیلات به زودی نامه ای به صلیب سرخ جهانی ارسال خواهد کرد تا این نهاد بین المللی اقدامات لازم برای آزادی اسیران فلسطینی و تضمین سلامتی افراد حاضر در زندان های اسرائیل را مهیا کند.

وی همچنین تاکید کرد که هیات رسیدگی به امور اسیران فلسطینی در حال حاضر با تمامی ابزارهای قانونی وضعیت سلامت بیش از ۶ هزار اسیر فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی را پیگیری می کند.

«هیات رسیدگی به امور اسیران فلسطینی» پیشتر در گزارشی شمار فلسطینیان در بند رژیم صهیونیستی را شش هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد که در میان آنان، بیش از ۲۳۰ کودک، حدود ۵۰ زن، ۵۰۰ زندانی بدون اتهام و یکهزار و ۸۰۰ بیمار دیده می ‌شود.

 وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) آمار مبتلایان به «ویروس کرونا» در فلسطین اشغالی را جهشی اعلام کرده و افزود که در یک روز گذشته تعداد مبتلایان به این ویروس به ۱۶۴ نفر افزایش یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز