جانشین فرمانده کل سپاه:

سپاه با همه توان برای مقابله با کرونا وارد میدان شد

۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۶:۳۳
کد خبر: ۹۷۸۰۹۰
سپاه با همه توان برای مقابله با کرونا وارد میدان شد
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه با همه توان خود به مقابله با ویروس منحوس کرونا آمده و باید بکوشیم بر اساس دستور فرمانده معظم کل قوا این مساله را پایان دهیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از سپاه نیوز، «سردار دریادار پاسدار علی فدوی»، جانشین فرمانده کل سپاه، در مراسم  تکریم و معارفه فرمانده سپاه نینوای گلستان  که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهارکرد: این اولین بار است که در سپاه مراسم معارفه یک فرمانده استانی را به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می کنیم و به یاری خدا بعد از شکست ویروس کرونا حتما به استان گلستان خواهیم آمد تا حضوری با سردار ملک دیدار داشته باشیم.

دریادار فدوی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همه توان خود به مقابله با این ویروس منحوس آمده و باید بکوشیم بر اساس دستور فرمانده معظم کل قوا این مسئله را خاتمه دهیم.

وی ادامه داد: سردار معروفی بر اساس این جابجایی به دیار خود بازگشت و من دعا می کنم ان شا الله ایشان به عاقبت به خیری نهایی که شهادت در راه خداست برسد.

دریادار فدوی گفت: سردار ملک شاهکویی هم که فرمانده بومی ما در منطقه گلستان است از امروز فرماندهی سپاه نینوا را برعهده خواهد گرفت؛  ایشان دارای سوابقی درخشان در دوران دفاع مقدس و با کارنامه ای انقلابی اند.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در خطه شمال کشور اکنون، فرمانده سپاه ما در گلستان باید وسط این معرکه باشد و با حضور کامل خود در صحنه نگرانی مردم را رفع کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: نخستین اقدامی که لازم است سردار ملک شاهکویی با مجاهدت پیش ببرند ریشه کن کردن این ویروس منحوس در استان است.

نظر شما