تست کرونای جهانگیری منفی شد

۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۰:۴۱
کد خبر: ۹۷۸۱۰۹
تست کرونای جهانگیری منفی شد
دفتر معاون اول رییس جمهور در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از الطاف محبت‌آمیز قشرهای مختلف مردم که در طول دو هفته اخیر پیگیر وضعیت سلامتی وی بودند، اعلام کرد: به فضل الهی اسحاق جهانگیری با بهبودی کامل در محل کار حضور یافته است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این اطلاعیه آمده است: با قدردانی از الطاف محبت آمیز قشرهای مختلف مردم و علاقه مندان اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری که در طول دو هفته اخیر پیگیر وضعیت سلامتی ایشان بودند، به اطلاع ملت شریف ایران می رساند، از روز شنبه مورخ ٩٨/١٢/١٠ با مشاهده آثار سرماخوردگی و با معاینه پزشک به استراحت و درمان در منزل توصیه شدند.

این اطلاعیه می افزاید: از آنجایی که رعایت دستورات پزشکی به ویژه در این روزها برای همه لازم الاجراست و وی نیز خود را ملزم به رعایت توصیه های پزشکی می دانند اما کارهای مرتبط با هماهنگی وزراتخانه ها، دستگاه‌های مسئول و استانداری‌ها به ویژه امور مربوط به مقابله با ویروس کرونا را انجام داده اند که به تناسب اخبار آن از طریق رسانه‌ها منتشر شد.

در این اطلاعیه آمده است: به فضل الهی امروز پس از دوهفته با انجام تست کرونا و منفی شدن آن با بهبودی کامل به محل کارشان برگشتند و کار خود را سر گرفتند.

 

نظر شما