حمایت هنرمندان لبنانی از کمپین «در خانه بمان»

۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۲:۴۶
کد خبر: ۹۷۸۲۱۱
حمایت هنرمندان لبنانی از کمپین «در خانه بمان»
شیوع ویروس کرونا در منطقه و جهان ضمن اینکه دولت ها را برای مهار این ویروس به تکاپو انداخته، هنرمندان برخی از کشورها از جمله لبنان را نیز وارد عرصه کرده تا با حمایت از کمپین «در خانه بمان» از مردم بخواهند برای حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان و شکست کرونا، در خانه هایشان بمانند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، هنرمندان لبنانی از جمله «راغب علامه»، «نوال الزغبی» و «الیسا» با حمایت از کمپین «در خانه بمان» (خلیک فی البیت) به دنبال تشویق و ترغیب مردم برای ماندن در خانه ها و قطع این زنجیره هستند تا سهم خود را به عنوان هنرمند در این بحران قرن ایفا کنند.

راغب علامه خواننده پاپ لبنانی، با انتشار ویدئویی در فیس بوک از مردم کشورش خواست برای حفظ جان خودشان و دیگران در خانه بمانند.

وی در این ویدئو توضیح داد که مردم می توانند فعالیت های متعددی در خانه داشته باشند. مثلا ورزش کنند، به موسیقی گوش دهند، فیلم تماشا کنند و یا هر کاری که مایلند انجام دهند.

نوال الزغبی خواننده مطرح لبنانی هم عکس جدیدی از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. وی در حالی که ماسک به دهان داشت، لباس سفیدی هم پوشیده که روی آن نوشته شده «در خانه بمان»

الیسا دیگر خواننده لبنانی هم در استوری اینستاگرامش تصویری از خود در حالی که ماسک به دهان داشت، به اشتراک گذاشته است.

این خواننده زن لبنانی، در صفحه توییترش هم نوشت: تعداد مبتلایان به کرونا در لبنان در مقایسه با جمعیت کشور، آمار قابل توجهی است و ما مثل سایر کشورها برای مقابله با این ویروس آماده نیستیم.

وی نوشت: در خانه بمانید و بیرون نیایید، این مساله بزرگ است و ما ابدا با سلامت شما و مردم بازی نمی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز