امام جمعه موقت تهران درگذشت دکتر اسماعیل یزدی را تسلیت گفت

۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۱:۱۷
کد خبر: ۹۷۸۳۰۲
امام جمعه موقت تهران درگذشت دکتر اسماعیل یزدی را تسلیت گفت
امام جمعه موقت تهران درگذشت دکتر اسماعیل یزدی از اساتید دانشگاه تهران را تسلیت گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن ابوترابی فرد در پیام تسلیت خود اظهار داشت: رحلت تاسف‌بار استاد عالی مقام و صاحب نام جناب آقای دکتر اسماعیل یزدی را به جامعه دانشگاهی و پزشکی به ویژه استادان عالم و فرهیخته دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و تربیت یافتگان مدرسه آراسته به دانش فضیلت و اخلاق آن شخصیت برجسته علمی و اخلاقی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

وی افزود: مرحوم یزدی چهره ممتاز و نامدار بود که شخصیت دینی اسلامی و انسانی خویش را از پدر وارسته مهذب و پرهیزگار خود به ارث برد و در خانواده‌ای برخوردار از اصالت دینی و اسلامی تربیت یافت.

وی یادآور شد: او با روحی پاک و عزمی استوار مدارج بلند دانش را طی نمود و با بیش از نیم قرن حضور پر افتخار و الهام‌بخش در نماد آموزش عالی کشور- دانشگاه علوم پزشکی تهران- در راه اقتدار آفرین اعتلای علمی کشور گام برداشت و از دریچه نگاه پیشگامان دانش دندانپزشکی کشور به عنوان معمار دانش نوین دندانپزشکی میهن عزیزمان شناخته شد.

خطیب نماز جمعه تهران در این پیام برای آن دانشمند فرزانه متغیر و متعهد از خداوند سبحان علو درجات و برای دوستداران، شاگردان به ویژه خانواده و فرزندان عزیزشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز