عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

احتمال مسئولین نظامی حمله بیولوژیک و اتخاذ تصمیم براساس آن است

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۵:۰۹:۲۷
کد خبر: ۹۷۹۰۸۸
احتمال مسئولین نظامی حمله بیولوژیک و اتخاذ تصمیم براساس آن است
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مسئولین نظامی هم تاکنون بر اساس احتمال، نظر خود را مبنی بر حمله بیولوژیک دانستن کرونا مطرح کرده اند و بر آن مبنا هم تمهیداتی را برای محافظت از جامعه و کشور فراهم کردند.

«بهروز بنیادی»، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و نماینده مردم کاشمر، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با اینکه "آیا کرونا یک حمله بیولوژیک است" گفت: در این رابطه نظر فرد اهمیتی ندارد آنچه که حایز اهمیت بوده، نظر محققان و دانشمندان است. تاکنون بررسی هایی که صورت گرفته و مقالاتی که از نظر علمی منتشر شده دال بر این موضوع نیست و کرونا را یک حمله بیولوژیک ندانسته اند اما باید صبر کرد تا تحقیقات ادامه یابد. بایستی منتظر ماند تا متخصصین حوزه ویروس شناسی و کسانی که در آزمایشگاه های معتبر در حال فعالیت هستند، نظر نهایی را ارایه دهند.

او ادامه داد: مسئولین نظامی هم تاکنون بر اساس احتمال، نظر خود را مبنی بر حمله بیولوژیک دانستن کرونا مطرح کرده اند و بر آن مبنا هم تمهیداتی را برای محافظت از جامعه و کشور فراهم کردند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس بیان کرد: کسی به طور قطع نمی پذیرد که کرونا یک حمله بیولوژیک است اما باید منتظر تحقیقات تکمیلی دانشمندان در کشورهای، مختلف ماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز