گفت‌وگوی سفیر ایران با مقامات پارلمانی روسیه در مورد ضرورت لغو تحریم‌های ایران

۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۸:۱۴:۴۸
کد خبر: ۹۷۹۵۱۸
گفت‌وگوی سفیر ایران با مقامات پارلمانی روسیه در مورد ضرورت لغو تحریم‌های ایران
سفیر ایران در مسکو، خواستار تشدید حمایت مقامات دولتی و پارلمانی روسیه برای رفع تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه ایران شد .

به گزارش گروه سیاسی برنا، سفیر جمهوری اسلامی ایران طی تماس‌های جداگانه با « اوماخانوف»، معاون سنای روسیه، « مارازوف»، رئیس گروه دوستی سنا ، «کاساچف»، رییس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون و همچنین «لئونید اسلوتسکی»، رئیس کمیته امور بین الملل دومای روسیه گفت‌وگو کرد.

سفیر کشورمان در این گفت‌وگوها ضمن تشریح شیوع گسترده کروناویروس در ایران و تلاش های صورت گرفته از سوی دولت و مردم ایران برای ریشه کن سازی این بیماری گفت: متاسفانه تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران، ظرفیت های کشورمان به ویژه در بخش بهداشت و درمان را برای مقابله با این اپیدمی فراگیر کاهش داده و کسب و کارهای کوچک را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.
جلالی با بیان اینکه برای جلوگیری از این فاجعه انسانی که آثار زیانبارش متوجه کل منطقه و جهان خواهد بود نیاز به مساعی مشترک کشورها است خواستار تشدید حمایت مقامات دولتی و پارلمانی روسیه برای رفع تحریم های یکجانبه آمریکا و کمک رسانی به مردم آسیب دیده شد.
مقامات پارلمانی روسیه نیز  با تایید ضرورت رفع تحریم های غیر قانونی و یکجانبه دولت آمریکا که مردم ایران را از دسترسی به منابع کافی درمانی محروم ساخته است و قول پیگیری این حق ملت ایران از طریق مجامع بین المللی، بر تداوم کمک‌های انساندوستانه روسیه برای مقابله با این بیماری تاکید کردند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز