طی پیامی؛

رئیس بنیاد شهید عید نوروز را تبریک گفت

۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۹:۲۱
کد خبر: ۹۷۹۹۷۷
رئیس بنیاد شهید عید نوروز را تبریک گفت
رئیس بنیاد شهید طی پیامی عید نوروز را تبریک گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، تن پیام تبریک « سید محمد علی شهیدی» رئیس بنیاد شهید به شرح زیر است:

«یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال»

 بهار سرآغاز شکوفایی، تجدید حیات طبیعت و زمزمه تجلی ذات لایزال الهی در تغییر و تحول احوال‌ها و نویدبخش آغازی مملو از شوق در حرکت به سوی رشد و تعالی و پیشرفت تا نیل به اهداف متعالی است.

گرامی می‌دارم بهار طبیعت را که آیتی از سوی رحمت الهی است و خویشتن را به تأملی دوباره در این رستاخیز طبیعت و پیام آور تحول و تازگی فراخوانده و از خداوند متعال بندگی خاضعانه و از خود رستن و به او پیوستن را مسألت می‌نمایم.

در آستانه سال نو به ساحت معنوی و بلند شهیدان عزیز و ایثارگران گرامی و همت والا، صبر و شکیبایی خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران ادای احترام می‌نمایم. به مدد خلوص ایمان آن نظرکردگان حضرت دوست از درگاه پروردگار متعال برای ملت شریف ایران، الطاف و نعمات الهی و آرزوی صحت و سلامتی و فرج و گشایش احوال بعد از این ایام سخت را دارم.

برای بیماران مبتلا به کرونا ویروس، آرزوی سلامتی عاجل، برای در گذشتگان این بیماری، طلب رحمت و مغفرت الهی و برای خانواده‌های این عزیزان صبر جمیل خواستارم. همچنین برای خادمان عرصه بهداشت و درمان و تمامی پزشکان و پرستاران و کادر درمانی در سراسر کشور که با ایثار و فداکاری خود نمونه‌ای از ایثار اجتماعی را به منصه ظهور رساندند، اجر و پاداش الهی و سلامت و توفیق روز افزون آرزو می‌نمایم. ان‌شاءالله در سال نو به یاری خداوند متعال و دعای خیر ایثارگران و خانواده‌های گرامی‌شان رحمت واسعه الهی شامل حال همه هموطنان عزیز گشته و سرور و شادمانی برای همگان به ارمغان آید.

 اینک فرا رسیدن این عید سعید باستانی را به ملت بزرگ ایران و به ویژه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. امیدوارم سال نو سالی سرشار از سربلندی، موفقیت و پیروزی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف ایران باشد.

سید محمد علی شهیدی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز