طی تماسی تلفنی;

رییس مجلس با خانواده شهیدان سلیمانی و المهندس گفت و گو کرد

۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۲۱:۰۶:۴۹
کد خبر: ۹۸۰۳۵۹
رییس مجلس با خانواده شهیدان سلیمانی و المهندس گفت و گو کرد
رییس مجلس شورای اسلامی با خانواده‌های شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تلفنی گفت وگو کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا, علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، روز یکشنبه در گفت وگوی تلفنی با فرزند سردار دلها، سپهبد شهید قاسم سلیمانی و نیز فرزندان شهدا ابومهدی المهندس، پورجعفری، فرامرزی و همسر شهید مظفری نیا، با تبریک عید مبعث و بزرگداشت نام و یاد این شهیدان، خانواده‌های این شهدا را در اجر و ثواب آنها سهیم‌ و صبر ایشان را الهام بخش ملت ایران و تداوم بخش حرکت پویای انقلاب اسلامی برشمرد.
رییس مجلس در تماس تلفنی با فرزند سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: این شهید سرافراز، الگویی درخشان از تربیت‌یافتگان مکتب اسلام است که همه جوانی پاک خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن و جمهوری اسلامی و امت اسلام گذراند و تا واپسین لحظات عمر پر برکت خویش را در راه مقابله با اشقیای تکفیری و تروریست‌های جنایتکار سپری کرد و شهادت افتخارآمیزش، پاداش سالها اخلاص او بود.
وی خاطر نشان کرد: حضور شهید بزرگوار سپهبد سلیمانی در قلوب ملت ایران جاودانه خواهد بود. جنایت آمریکا هیچ گاه فراموش نخواهد شد و آمریکایی‌ها آثار این خطا و شقاوت خود را در طول سال‌های آینده خواهند دید.
لاریجانی همچنین در گفت وگویی دیگر با صبیه شهید گرانقدر ابومهدی المهندس، با اشاره به همت والا و تلاش‌های خالصانه آن شهید، یادآوری کرد: خانواده شهدا در اجر و ثواب آنها سهیم‌اند.
رییس مجلس، صبر خانواده‌های شهدا را الگویی الهام‌بخش برای ملت ایران دانست و تأکید کرد: کشور و انقلاب همچنان در مسیر خواست و اراده شهدا به پیشرفت و حرکت پویای خود ادامه خواهد داد.
وی با اشاره به تلاش‌های فراوان دشمنان برای بازگرداندن ملت، به‌ویژه جوانان از راه جهاد و شهادت و به فراموشی سپردن خط روشن انقلاب، افزود: در چنین شرایطی، دل‌های خیل جوانان کشور مجذوب یاد و نام بلند شهدای مدافع حرم گردیده است و عزت و عظمت این شهدا در اذهان ملت نشان می‌دهد که نسل جوان امروز، مخلصانه در پی جهاد فی سبیل الله است و این، معجزه‌ جاری انقلاب به شمار می‌آید.

رییس مجلس همچنین در گفت وگو با فرزندان شهیدان پورجعفری و فرامرزی و همسر شهید مظفری‌نیا، آرامش و آسایش خانواده‌ مسؤولان و همه‌ ملت ایران را مرهون مجاهدت شهدای بزرگ مدافع حرم دانست و با تجلیل از نقش برجسته‌ خانواده این شهیدان، گفت: اگر چه فقدان شهیدان برای خانواده‌هایشان، بسیار دشوار است اما عزتی که خدا به‌ واسطه‌ این شهدای والامقام به کشور داده، مایه‌ی تسلّی و آرامش آنان خواهد بود.

 

نظر شما