به دنبال شیوع کرونا؛

پایتخت ازبکستان قرنطینه شد

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۰۹:۳۳:۴۷
کد خبر: ۹۸۰۶۹۵
پایتخت ازبکستان قرنطینه شد
به دنبال شیوع کرونا پایتخت ازبکستان قرنطینه شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،  تا کنون ۴۶ مورد مثبت کرونا در ازبکستان تایید شده که از این میان ۴۵ نفر در شهر ۲.۵ میلیون نفری تاشکند بوده اند. دولت  ازبکستان روز دوشنبه اعلام کرد که تدابیری برای قرنطینه شهر تاشکند از روز سه شنبه اجرا خواهد کرد. پیش از این نیز سیستم حمل و نقل عمومی در تاشکند تعطیل شده و بسیاری از ادارات و شرکت ها به حالت دورکاری در آمده اند.

به گزارش روزنامه  ازبکستان دیلی ، قرنطینه پایتخت ازبکستان بر اساس طرحی اجرا می شود که روز دوشنبه با عنوان "تدابیر بیشتر برای جلوگیری از شروع عفونت ویروس کرونا" در دولت به تصویب رسید. بر اساس این طرح ، ورود افراد به شهر تاشکند از مناطق دیگر کشور و تردد اتوبوس ، مینی بوس ، خودروهای شخصی و قطار به حال تعلیق در می آید .

همچنین بر اساس تدابیر جدید ، تمام خودروها و کالاهایی که از خارج وارد ازبکستان میشوند ضد عفونی خواهند شد . دولت  ازبکستان همچنین فعالیت تمام بازارها در شهر تاشکند بجز بازار مواد غذایی را ممنوع و همچنین مقرر کرده که خدمات تلفن و اینترنت افراد تا دو ماه به علت دیرکرد در پرداخت هزینه ها قطع نشود و خدمات تا حد ممکن بصورت آنلاین ارائه شود و کارکنان ادارات نیز تا حد ممکن بصورت دورکاری فعالیت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز