انتقاد تند القدس العربی از سیاست برخی کشورهای عربی در قبال ایران

۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۴:۵۴:۲۸
کد خبر: ۹۸۱۴۶۱
انتقاد تند القدس العربی از سیاست برخی کشورهای عربی در قبال ایران
روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی در سرمقاله روز پنج شنبه، سیاست های برخی کشورهای عربی در قبال ایران در بحبوحه شیوع ویروس کرونا را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، به نقل از شفقنا، القدس العربی در این باره نوشت: رعب و وحشتی که به دلیل کرونا جهان را درنوردیده، به شهروندان کشورهای عربی نیز سرایت کرده است؛ کشورهایی که دولت هایشان پس از سکوت، بی تفاوتی و دروغ گویی، بالاخره اخبار مربوط به ابتلای شهروندانشان به این ویروس را منتشر کردند.

این روزنامه با اشاره به اینکه برخی از مسئولان کشورهای عربی سیاست ها و اقداماتی را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در پیش گرفتند و سیاست های کلی بهداشتی در این زمینه اعلام کردند، افزود: برخی دیگر از کشورهای عربی طبق معمول، مخالفان سیاست های خود را به انتشار این ویروس متهم کردند  که نظیر آن را می توان در رفتار ریاض و منامه در خصوص اتهام زنی به تهران درباره انتشار این ویروس و همینطور اتهام زنی های مقامات مصری به اخوان المسلمین در همین رابطه مشاهده کرد .

روزنامه مذکور در ادامه با بیان مطلب نوشت: این در حالی بود که برخی دیگر از کشورهای عربی، کمک های پزشکی و بشردوستانه فوری به ایران  فرستادند. در چنین شرایطی درگیری نظامی در یمن و لیبی همچنان ادامه دارد و هیچ رژیم عربی سیاست هایش را در قبال شهروندانش تغییر نداده است.

القدس العربی در پایان یادآور شد: اگر انتظار نمی رود که رژیم های عربیِ غرقِ در گمراهی، سیاست های داخلی و خارجی خود را در چنین شرایطی تغییر دهند، حداقل انتظار می رود که از آنچه در سراسر جهان می گذرد  عبرت بگیرند و حتی از سرناچاری هم که شده، برای مهار  ویروس کشنده ای که حاکم و رعیت نمی شناسد، تلاش کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز