واعظی اعیاد شعبانیه و روز پاسدار را تبریک گفت

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۰۹:۲۸:۱۰
کد خبر: ۹۸۱۸۹۲
واعظی اعیاد شعبانیه و روز پاسدار را تبریک گفت
رییس دفتر رییس جمهوری با تبریک اعیاد شعبانیه و «روز پاسدار»، از سلحشوران جبهه‌های جنگ و امنیت کشور و همچنین «مدافعان سلامت» سربازان خط مقدم حفاظت از جان و سلامت مردم در مقابله با بیماری کرونا تشکر کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمود واعظی» میلاد پرشکوه حضرت سیدالشهدا(ع) و برادر غیرتمندشان، حضرت ابالفضل‌العباس(ع) و همچنین حضرت زین‌العابدین (ع) را به عموم مردم متدین کشور که محب اهل بیت عصمت و طهارت‌اند، تبریک گفت و در صفحه اینستاگرم خود نوشت: این اعیاد فرصت مغتنمی است برای اینکه در این روزهای سرنوشت‌ساز، با توسل به این سه بزرگوار و ذیل عنایات‌ خاص آنها، در نبرد همه‌جانبه با بیماری کرونا، با روحیه و توان بیشتری ظاهر شویم و ان‌شاالله هر چه سریعتر بر این بلیه فائق آییم.

رییس دفتر رییس جمهوری خاطرنشان کرد: این اعیاد همچنین بهانه خوبی برای قدردانی از همه کسانی است که ذیل عنوان مقدس «پاسدار» در صیانت از ایران عزیز، نقش ایفا کرده و می‌کنند؛ چه دلاورمردانی که سلحشوران جبهه‌های جنگ و امنیت بوده‌اند و هستند و چه آنهایی که این روزها سربازان خط مقدم برای حفاظت از جان و سلامت مردم هستند. ملت ایران، قدردان همه این عزیزان است و برای سلامتی‌شان دعا می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز