چین:

خبرنگاران پیشگام در پوشش اخبار کرونا قهرمان هستند

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۰:۳۴
کد خبر: ۹۸۲۱۸۲
خبرنگاران پیشگام در پوشش اخبار کرونا قهرمان هستند
«سون چون لان» معاون رییس شورای دولت چین با تمجید از اخلاق حرفه ای و پیشگامی خبرنگاران ، از آنانی که در پوشش اخبار کرونا تلاش کرده اند به عنوان «قهرمان» و «مبارز» یاد کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از خبرگزاری شینهوا ، معاون رییس شورای دولت چین در نشستی با حضور نمایندگان خبرنگاران حاضر در شهر ووهان در استان «هوبی» -کانون شیوع ویروس کرونا- آنان را افرادی توصیف کرد که در خط مقدم مبارزه با این ویروس ؛ روحیه و صفوف مردم را در این مبارزه تقویت و یکپارچه می کنند.

عضو دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین به نیابت از این کمیته و شورای دولت چین از خبرنگارانی که در صف اول مقابله با کرونا فعالیت می کنند قدردانی و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که خبرنگاران همچنان با پوشش حوادث مرتبط با کرونا، توانایی و اراده مردم برای عبور از شرایط سخت پیش آمده در کنار یکدیگر را تقویت کنند.

وی همچنین از خبرنگاران خواست که به تهیه گزارش هایی از اقدامات انجام شده در چین در مقابله با کرونا به شیوه مناسب برای تقویت اعتماد و اتحاد مردم ادامه دهند.

این مقام ارشد چینی که از سوی دولت مسئول کمیته نظارت بر مقابله با ویروس کرونا در استان هوبی چین نیز هست، از خبرنگاران خواست در گزارش هایشان به پوشش تصمیمات و اقدامات دولت چین و موضوعات مرتبط با درمان مبتلایان و تلاش های جامعه برای مقابله با کرونا و ازسرگیری دوباره فعالیت ها بپردازند.

به گزارش شینهوا، از زمان شیوع ویروس کرونا ۴۴۵ خبرنگار داوطلب خود را به شهر ووهان رسانده اند تا در کنار خبرنگاران و روزنامه نگاران محلی به پوشش حوادث مرتبط با کرونا بپردازند.

این خبرنگاران تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار گزارش تهیه کرده و بیش از ۲۰ هزار مطالبه مرتبط با شرایط معیشتی و رفاهی مردم را به اطلاع مقامات چین رسانده اند.

خبرنگاران حاضر در چین با پذیرش خطرهای فراوان در مکان هایی همچون بیمارستان ها و بخش های نگهداری از مبتلایان به کرونا حاضر شده و گزارش های مختلفی را تهیه می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز