لاریجانی درگذشت آیت‌الله کریمی را تسلیت گفت

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۲۱:۳۷:۴۷
کد خبر: ۹۸۲۲۲۹
لاریجانی درگذشت آیت‌الله کریمی را تسلیت گفت
رییس مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی درگذشت آیت‌الله سید جعفر کریمی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در پیام تسلیت علی لاریجانی آمده است: ارتحال فقیه عالیقدر و عالم فاضل و مهذب، مرحوم آیت‌الله سیدجعفر کریمی رضوان‌الله‌ تعالی‌ علیه موجب تألم و تأثر شد.

با رحلت ایشان حوزه‌ علمیه یکی از ذخیره‌های ارزشمند علمی و تحقیقی و یکی از استادان برجسته‌ خود را از دست داد.  

همراهی کم نظیر ایشان با حضرت امام خمینی رحمه الله علیه طی سالیان طولانی در حوزه علمیه نجف و خدمات شایسته‌ای که پس از پیروزی انقلاب در خدمت امام راحل و رهبر معظم انقلاب عرضه داشتند، ماندگار و در زمره نقش‌های موثر و فراموش ناشدنی آن عالم ربانی است.  

اینجانب این مصیبت را به حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنافداه و به رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه، جامعه شریف مدرسین حوزه علمیه قم و به عموم دوستداران و ارادتمندان آن فقیه گرانقدر به ویژه مردم شریف استان مازندران و  شهرستان بابل تسلیت می‌گویم. همچنین به خانواده‌ مکرّم و دیگر بستگان و بازماندگان ایشان عرض تسلیت داشته، تسلّا و صبر آنان را از خداوند متعال مسألت می نمایم.

 آیتالله سید جعفر کریمی مسؤول شورای استفتائات رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شنبه ۹ فروردین در سن ۹۰ سالگی دارفانی را وداع گفت.

نمایندگی حضرت امام خمینی(ره) در شورای عالی اقتصاد، مسؤولیت‌ بررسی‌ پرونده‌های‌ زندانیان‌ محاکم‌ عمومی‌ با حکم‌ امام‌(ره) در سال‌ ۱۳۶۲، ریاست دادگاه عالی انتظامی قضات شرع با حکم امام خمینی(ره) در سال ۱۳۶۱، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در دوره‌های اول و سوم از مازندران، عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مسؤول شورای استفتائات دفتر مقام معظم رهبری، برخی از فعالیت‌های آن مرحوم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز