سرایت کرونا به پایگاه منافقین

۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۲۳:۳۱:۱۴
کد خبر: ۹۸۲۹۳۴
سرایت کرونا به پایگاه منافقین
یک منبع مطلع در مقر فرقه تروریستی منافقین در منطقه «دورس» آلبانی گفته است تعدادی از عناصر این گروهک در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، به نقل از نورنیوز، یک منبع مطلع در مقر فرقه تروریستی منافقین در منطقه «دورس» آلبانی گفته است تعدادی از عناصر این گروهک در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند اما مقامات ارشد این فرقه، این افراد را بر خلاف پروتکل‌های رسمی وزارت بهداشت آلبانی نگه‌داری می‌کنند.

یکی از اعضای گروهک منافقین به یک عضو جدا شده از این فرقه در تیرانا خبر داده است که ۹ تن از نیروهای تشکیلات به کرونا مبتلا شده و یک تن نیز جان خود را از دست داده و بدون اطلاع به مقامات آلبانی، شنبه گذشته 29 مارس در داخل پایگاه دفن شده است. 

سران منافقین از این موضوع هراس دارند که اطلاع یافتن دیگر اعضا از ورود کرونا به داخل پایگاه باعث ایجاد ترس و واهمه در میان آنان و تلاش برای فرار و ترک این پایگاه و پیامدهای منفی آن بر ادامه حضور این گروه در این کشور شود. 

بر اساس اخبار رسمی مقامات آلبانی تاکنون ۲۱۲ تن از شهروندان این کشور به کرونا مبتلا شده و ۱۰ نفر نیز جان باخته‌اند. 

نزدیک به ۲۵۰۰ عضو گروهک تروریستی منافقین در پایگاه دورس در آلبانی حضور دارند که بخش قابل توجهی از آنان را اعضای سالخورده تشکیل می‌دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز