آخرین آمار رسمی کرونا در جهان

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۰۰:۳۰:۱۹
کد خبر: ۹۸۲۹۵۱
آخرین آمار رسمی کرونا در جهان
روند شیوع کرونا در اسپانیا، ایتالیا و نیویورک کمی آهسته‌ شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، اسپانیا که پس از ایتالیا بیشترین آمار جان باختگان ویروس کرونا ۲۰۱۹ را دارد اعلام کرده از شیب منحنی همه‌گیری کرونا در این کشور کاسته شده هر چند تعداد جان باختگان همچنان رو به افزایش است. ایتالیا هم گزارش مشابهی داده و در آمریکا، فرماندار نیویورک ضمن هشدار درباره ادامه بدتر شدن اوضاع، از کاهش شیب ابتلا در این شهر خبر داده است.

اسپانیا با بیش از ۸۵ هزار نفر مبتلا به کرونا، اکنون سومین کانون این اپیدمی در جهان است و چین را که نقطه آغاز این بحران بود به رتبه چهارم فرستاده است.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان عصر روز دوشنبه به بیش از ۷۷۰ هزار نفر رسید. تعداد جان باختگان این اپیدمی هم اکنون به مرز ۳۷ هزار نفر رسیده است.

آمریکا با بیش از ۱۵۰ هزار مبتلا، همچنان کانون اصلی ابتلا به کرونا است. حدود نیمی از این موارد در نیویورک هستند. امروز یک ناو-بیمارستان ارتش آمریکا که حدود ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی دارد در نیویورک پهلو گرفت تا بلکه با پذیرش بیماران معمولی باری از دوش بیمارستان‌های این ابرشهر جهان بردارد.

در همین حال، ایتالیا هم روز دوشنبه، ۳۰ مارس، با عبور از مرز ۱۰۰ هزار نفر، به دومین کشور جهان بدل شد که تعداد مبتلایان آن شش رقمی است و همچنان کانون اصلی کرونا در اروپاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز