نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین:

باید اقدامات اینستکس را بر کالاهای تحریم شده، گسترش داد

۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۱:۲۵:۴۸
کد خبر: ۹۸۳۴۴۱
باید اقدامات اینستکس را بر کالاهای تحریم شده، گسترش داد
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت:باتوجه به اینکه تحریم‌های فرا مرزی آمریکا لغو نشده است باید اقدامات اینستکس را بر کالاهایی که تحریم شده اند نیز گسترش داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،میخاییل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت: اینستکس باید به سوی تراکنش‌های مربوط به کالاهای مشمول تحریم ها برای ارسال این کالاها به ایران حرکت کند.

 اولیانوف روز چهارشنبه در توییتر نوشت: تروییکای اروپا (فرانسه، آلمان و انگلیس) از ارسال موفقیت آمیز کالاهای درمانی به ایران از طریق سیستم اینستکس خبر داده‌اند.

وی افزود: این اقدام را می توان تبریک گفت، در تابستان سال گذشته اعلام شد که این کانال (اینستکس) راه اندازی شده است. اما در واقع همینک آغاز بکار کرده است برای موفقیت بیشتر این طرح آرزوی موفقیت می‌کنیم.

اولیانوف در توییت دیگری اظهار کرد: باتوجه به اینکه تحریم‌های فرا مرزی آمریکا لغو نشده است باید اقدامات اینستکس را بر کالاهایی که تحریم شده اند نیز گسترش داد.

وی ادامه داد: باید فهرست شرکت کنندگان طرح اینستکس را به کشورهای خارج از اتحادیه اروپا گسترش داد؛ این اقدام باید با ملاحظات انسانی صورت بگیرد.


 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز