ارتش خود را فدایی ملت ایران می داند

۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۲۵:۰۸
کد خبر: ۹۸۳۷۰۰
روابط عمومی ارتش با قدردانی از ابراز لطف اقشار مختلف جامعه اعلام کرد: ارتش خود را فدایی ملت ایران می داند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا, روابط عمومی ارتش با قدردانی از ابراز لطف اقشار مختلف جامعه، نسبت به اقدامات جهادی ارتش در راستای مبارزه با کرونا، اعلام کرد: این نهاد، همواره خود را فدایی ملت بزرگ ایران می‌داند و همچنان که در صحنه‌های مختلف ثابت کرده است، با تمام وجود، پشتیبان این نظام و مردم شریف است.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی ارتش، در پی ایجاد مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه دوهزار تخت خوابی طی ۴۸ ساعت و همچنین دیگر اقدامات جهادی ارتش در مقابله با ویروس کرونا در استان‌های کشور، خانواده معظم شهدا، جانبازان، پیشکسوتان و مسئولان کشوری و لشکری از راه‌های مختلف با صدور پیام، تماس تلفنی، ارسال پیام به اکانت‌های رسمی ارتش در شبکه‌های اجتماعی داخلی، یادداشت در صفحات منتسب به ارتش در فضای مجازی و ... از این اقدامات جهادی و مدیریت انقلابی فرماندهان و کارکنان ارتش در حوادث و بحران‌های مختلف بویژه مبارزه با ویروس منحوس کرونا تقدیر کردند.
 مخاطبان فعال ارتش نیز در فضای مجازی با انتشار هشتگ‌های مختلف از جمله #ارتش_فدای_ملت، #ارتش_انقلابی، #ارتش_ولایی، #مدیریت_انقلابی_کار_جهادی، #ارتش_مردمی و ... مراتب قدردانی و تشکر خود را از فرماندهان و کارکنان ایثارگر ارتش در راستای رفع آلام مردم و ایجاد موج دلگرمی در فضای جامعه تلاش می‌کنند را اعلام داشته اند.
روابط عمومی ارتش، پیام‌های ارزشمند و ابراز لطف اقشار مختلف جامعه نسبت به ارتش را مایه دلگرمی آحاد فرماندهان، کارکنان و کادر درمانی ارتش عنوان کرد و ضمن قدردانی از آن‌ها، اعلام کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره خود را فدایی ملت بزرگ ایران می داند و همچنان که در صحنه‌های مختلف ثابت کرده است، با تمام وجود پشتیبان این نظام و مردم شریف است و از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

نظر شما