تمدید ۳۰ روزه حالت فوق العاده توسط تشکیلات خودگردان فلسطین

۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۸:۴۱:۱۸
کد خبر: ۹۸۳۹۱۲
تمدید ۳۰ روزه حالت فوق العاده توسط تشکیلات خودگردان فلسطین
"محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین وضعیت فوق العاده در سرزمین های فلسطینی را به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا برای ۳۰ روز دیگر تمدید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، براساس این تصمیم تشکیلات خودگردان فلسطین، همه بخش های مرتبط باید انجام اقدامات لازم برای مقابله با خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا و حمایت از سلامت عمومی و ایجاد امنیت و ثبات در اراضی فلسطینی را باید اقدامات لازم در این خصوص را در دستور کار خود قرار دهند.

دولت تشکیلات خودگردان فلسطین مستقر در رام الله شب گذشته با صدور بیانیه‌ای از مبتلا شدن ۲۱ فلسطینی دیگر به کرونا خبر داد و بدین ترتیب شمار فلسطینیان مبتلا به کرونا به ۱۵۵ نفر رسید. ۱۴۳ نفر نیز از این افراد ساکن کرانه باختری و ۱۲ نفر مقیم نوار غزه هستند.

بیانیه مزبور خاطرنشان کرد: تمام مبتلایان جدید، کارگران فلسطینی هستند که به تازگی از اراضی اشغالی به کرانه باختری بازگشته‌اند.

شیوع ویروس کرونا  «کووید ۱۹» برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

نظر شما