نماینده مردم ساوه در مجلس:

وضعیت کرونا در ساوه بهتر شده است/ انتهای هفته مشخص می‌شود که وضعیت ساوه تثبیت شده است یا خیر

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۰۹:۰۲:۰۶
کد خبر: ۹۸۴۲۴۴
وضعیت کرونا در ساوه بهتر شده است/ انتهای هفته مشخص می‌شود که وضعیت ساوه تثبیت شده است یا خیر
نماینده مردم ساوه در مجلس می‌گوید: وضعیت کرونا در ساوه مقداری بهتر شده و میزان ورودی بیماران به بیمارستان‌ها کمتر شده است.

«محمدرضا منصوری»، نماینده مردم ساوه و عضو کمیسیون صنایع و معادن، درباره وضعیت کرونا در شهر ساوه به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: وضعیت کرونا در ساوه مقداری بهتر شده و میزان ورودی بیماران به بیمارستان‌ها کمتر شده است. البته ممکن است اهالی ساوه مسافرت بوده باشند و با ورود مجدد به منازل‌شان ورودی بیمارستان‌ها بیشتر شود، انتهای این هفته مشخص خواهد شد که وضعیت ساوه تثبیت شده یا خیر.

او افزود: در مجموع مراجعات نسبت به پیش از عید بهتر شده است و اگر همین روند ادامه یابد شیوع کرونا در ساوه کاهشی خواهد شد به شرط آنکه مردم رعایت کنند و کمتر از منازل، خود خارج شوند.

منصوری با اشاره به اتمام ایام نوروز بیان کرد: الان سفرهای نوروزی پایان یافته، بعد از این هفته می‌توان دقیق‌تر صحبت کرد و آمار دقیق را ارائه داد.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس درباره اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ساوه گفت: این طرح در ساوه به خوبی اجرا شد. مجاری پارک‌ها را مسدود کردند همچنین در داخل شهر بازار و میدان اصلی که تردد در آن زیاد است، بسته شد. از خارج شهر هم ورود مسافران کنترل شد و حداقل ورودی به شهر را داشتیم.

نماینده مردم ساوه درخصوص شروع کار در ساوه با توجه به صنعتی بودن شهر ساوه، عنوان کرد: در پایان این هفته مشخص خواهد شد چه تعدادی از کارخانجات آماده فعالیت خواهند بود. برخی از کارخانه‌ها بعد از روز 15 فروردین فعالیت‌شان را آغاز کردند و برخی هم بعد از بیستم فروردین آغاز به فعالیت می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز