سخنگوی کمیسیون بهداشت در مجلس:

برای شخص من که در معرض خطر هستم مجلس بهتر است یا بخش کرونایی!/ مردم فکر می‌کنند نمایندگان در منزل خوابیده‌اند/ کرونا در اصفهان مدیریت شده است

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۰۸:۵۲:۰۷
کد خبر: ۹۸۴۶۸۸
برای شخص من که در معرض خطر هستم مجلس بهتر است یا بخش کرونایی!/ مردم فکر می‌کنند نمایندگان در منزل خوابیده‌اند/ کرونا در اصفهان مدیریت شده است
سخنگوی کمیسیون بهداشت در مجلس گفت: برای شخص من که در معرض خطر هستم مجلس بهتر است یا بخش کرونایی که در آن فعالیت می کنم! معلوم است مجلس.

«اکبر ترکی»، سخنگوی کمیسیون بهداشت در مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با «شرایط استان فریدن، فریدونشهر و چادگان» گفت: در 4 شهرستان استان اصفهان وضعیت کرونا قابل کنترل است. تعداد بیماران مبتلا به کرونا کاهش یافته و روال بهبودی در شهرستان‌ها مشاهده می‌شود. در استان اصفهان هم وضعیت مدیریت می‌شود. با طرح فاصله‌گذاری اجتماعی وضعیت فقر بدتر می‌شود و باید وضعیت اقتصادی مردم لحاظ شود زیرا نمی‌توان اقتصاد را تعطیل کرد، برخی وضعیت معیشت خوبی ندارند. 

او در رابطه با «برگزاری جلسات مجلس در این شرایط» مطرح کرد: شاید جلسات مجلس سودی نداشته باشد اما برگزاری جلسات هرچقدرم شرایط سخت باشد، با رعایت مسائل بهداشتی بهتر است.

نماینده مردم فریدن مطرح کرد: جریان مردمی علیه مجلس است و فکر می‌کنند ما در منزل خود خوابیده‌ایم. من خودم پزشک متخصص هستم و در شهرستان خودم، بیماران کرونایی را ویزیت می‌کنم. برخی مطب خود را بستند اما ما ایستادیم و همراه مردم هستیم. من مخالف برگزاری جلسات علنی مجلس نیستم زیرا موکلین ما فکر می‌کنند آنها شق‌القمر کرده‌اند و ما به مردم خیانت  می‌کنیم. تعطیلی مجلس مسایل اجتماعی و حاشیه ای را در بردارد.

ترکی گفت: برای شخص من که در معرض خطر هستم مجلس بهتر است یا بخش کرونایی که در آن فعالیت می‌کنم؟! معلوم است مجلس.

نظر شما