وزیر امورخارجه:

ایران از ایده روسیه برای ایجاد کریدور سبز استقبال می‌کند

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۳:۴۰
کد خبر: ۹۸۵۹۱۱
ایران از ایده روسیه برای ایجاد کریدور سبز استقبال می‌کند
وزیر امور خارجه با استقبال از ایده روسیه مبنی بر ایجاد کریدور سبز به جای جنگ اقتصادی و تحریم تاکید کرد: ترامپ همچنان در مقابل خواسته جهانی برای رفع تحریم‌های ایران به منظور مقابله با کرونا مقاومت می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی برنا، «محمدجواد ظریف» در حساب کاربری خود در توییتر به زبان روسی نوشت: «کشورهای مختلفی برای کنترل ویروس کرونا مرزهای جغرافیایی خود را بسته ولی مرزهای کمک‌رسانی خود را باز کرده‌اند.» 

او با بیان اینکه «دونالد ترامپ همچنان در مقابل خواسته جهانی برای رفع تحریم‌های ایران به منظور مقابله با کرونا مقاومت می‌کند»، اظهار داشت: «کرونا ممکن است به کشورهای همسایه سرایت کند. ایران از ایده روسیه مبنی بر ایجاد کریدور سبز به جای جنگ اقتصادی و تحریم استقبال می‌کند.»

وزیر امور خارجه روز گذشته نیز با درخواست از آمریکا برای رفع تحریم‌های نفتی ایران، تاکید کرده بود: ایران از نظر منابع انسانی و طبیعی، غنی است. ما نیازی به صدقه‌دادن ترامپ نداریم - کسی که مجبور است دستگاه تنفس مصنوعی را از منابعی که خودش تحریم کرده خریداری کند.  

ظریف افزوده بود: آنچه که ما می‌خواهیم این است که وی ممانعت از فروش نفت و دیگر محصولات و همچنین خرید نیازمندی‌ها و انجام و دریافت پرداخت‌ها توسط ایران را متوقف کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز