نخست وزیر ایتالیا:

نمی خواهیم آلمان و هلند بدهی‌های ما را بپردازند

۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۵:۰۳
کد خبر: ۹۸۶۱۸۶
نمی خواهیم آلمان و هلند بدهی‌های ما را بپردازند
نخست وزیر ایتالیا گفت:ایتالیا پیشگام مبارزه با کرونا است و آلمان و ایتالیا فقط می توانند به یکدیگر کمک کنند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،«جوزپه کنته» نخست وزیر ایتالیا در خصوص بحران مالی ناشی از ویروس کرونا گفت: اگر اروپا به رکود فرو رود، کشورهای مانند آلمان نیز هیچ مزیتی ندارند. اقتصادهای ما آزمایش شده است و ما بزرگترین ضعف از زمان جنگ را داریم. ما باید ابزارهای مالی و پاسخگویی را توسعه دهیم. ما نمی خواهیم که آلمان و هلند بدهی های ما را بپردازند.

کنته افزود: ما نمی توانیم در رقابت با ایالات متحده و چین عقب باشیم. آنها اکنون ۱۳ درصد از تولید ناخالص داخلی خود را تامین می کنند. من خواهان آرامش قوانین سیاست مالی هستم. در غیر این صورت باید اروپا را فراموش کنیم و هرکسی کار خود را انجام دهد در این حالت خروج از اتحادیه سریع بهترین راه برای همه است.

نخست وزیر ایتالیا در مورد وضعیت کنونی بحران کرونا در کشورش نیز گفت: منحنی های ایتالیا در حال بهبود است. تعداد افراد شفا یافته به سرعت در حال افزایش است. امیدوارم دوباره از بحران خارج شویم. ما در مرحله مهمی هستیم. در ظرفیت بیمارستانهای ما بار اضافی باورنکردنی داشتیم و کمبود تختخواب های مراقبت های ویژه وجود داشت. با این حال ما بیمارستان های اورژانس را برای بیماران کرونا ساخته ایم.

وی با بیان این که ایتالیا پیشگام مبارزه با کرونا است و آلمان و ایتالیا فقط می توانند به یکدیگر کمک کنند تاکید کرد: وقتی شرایط بهتری پیدا کنیم ، ما دوباره به دیگران کمک می کنیم. ما باید با هم به نبرد کرونا برویم. جبهه روبروی دشمن باید بسته شود. ویروس مانند باد می وزد. همه مردم اروپا باید به یکدیگر کمک کنند.

به گفته کنته اروپایی ها باید بر بحران خودخواهی غلبه کنند چرا که همه کشورها تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. اروپا فقط به معنای اقتصاد نیست، اروپا همچنین کرامت انسانی را شامل می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز