عضو جامعه روحانیت مبارز:

کرونا به جهانیان فاجعه بودن وضع موجود را اعلام کرد

۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۰۹:۱۹:۴۲
کد خبر: ۹۸۷۱۴۹
کرونا به جهانیان فاجعه بودن وضع موجود را اعلام کرد
عضو جامعه روحانیت مبارز در یادداشتی نوشت؛ کرونا به جهانیان فاجعه بودن وضع موجود را اعلام داشت و زمینه تظلم خواهی را از قدرت‌ها و دولت‌ها و نظام‌های ستمگر و جنایتکار را نشان داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن یادداشت سید رضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز، به شرح زیر است:

جامعه مهدوی

رهبر معظم انقلاب در پیام روز میلاد حضرت مهدی ارواحنا فداه فرمودند در ماه رمضان «رزمایش برای مواسات» خواهیم داشت و باید افطاری‌های مساجد و هتل‌ها و منازل و حتی حسینیه رهبری و افطاری ریاست جمهوری و هزینه‌های احیا چند شب رمضان را با این عنوان «رزمایش مواسات» به خانه‌های نیازمندان و بر سر سفره‌ آنان برسانیم و ان‌شالله سفره آنها را گرم کنیم که به طور مفصل در آن فرصت با شما سخن خواهیم داشت-از ایجاد جامعه مهدوی فرمودند  که توضیح کوتاهی می‌دهم.

جامعه کنونی را می‌شناسیم که قبل از داستان کرونا چه وضعی داشت و بعد از کرونا در این چند ماه آن گونه بهم ریخته است که بهت و حیرت جهانیان را گرفته است و هر روز جمعیت‌های چند هزار نفری را به بیمارستان و گورستان و نقاهتگاه و بستری شدن در خانه‌های می‌برد و رکود اقتصادی و سیاحت و سفر و تولید و تجارت و دزدی و حمله به فروشگاه‌های مواد غذایی و صف برای خرید سلاح در آمریکا و ده‌ها مشکل دیگر به وجود آورده است، آنچه مشاهده می‌کنیم بداخلاقی و قانون‌گریزی و سوداگری و پلیدی و پوکی است و تداوم آن بد را برتر خواهد نمود و نمی‌توان وضع موجود را پذیرفت و تحمل کرد. به مناسبت میلاد امام عصر علیه‌السلام، مقام معظم رهبری انتظار و امید و آرمان جامعه مهدوی را مطرح نمودند که آرمان همه پیامبران الهی می‌باشد و در اسلام محمدی به صورت مبسوط در آیات قرآن و روایات توضیح داده شده است. آیت‌الله صافی در کتاب نفیس «کفایه الاثر»  در چند جلد این موضوع را تبیین و تحلیل و تشریح نموده‌اند. باید جامعه مهدوی را آرمان بشریت دانست و برای آن کار کرد و زمینه آن را با تشکیل خانواده‌ مهدوی و محله مهدوی و شهر مهدوی و کشور مهدوی و قاره مهدوی فراهم آورد تا امام عصر جامعه مهدوی به وجود آورد.

انقلاب اسلامی در طول چهل سال تأسیس خود این اندیشه را القا نمود و استبداد داخلی را از بین برد و دست استعمار را از کشور کوتاه ساخت و ندای استقلال و جامعه مهدوی را به گوش دیگران در عراق و لبنان و افغانستان و سوریه و لبنان و فلسطین رساند. کرونا به جهانیان فاجعه بودن وضع موجود را اعلام داشت و زمینه تظلم خواهی را از قدرت‌ها و دولت‌ها و نظام‌های ستمگر و جنایتکار را نشان داد، باید وضع موجود را به وضع مقبول و مطلوب رساند که این وعده الهی است و شدنی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز