ربیعی در پاسخ به برنا:

سمن‌های جوانان در شرایط بحران کرونا نقش داشتند/ حمایت خود را از سمن‌های جوانان اعلام می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۱:۰۳
کد خبر: ۹۸۷۸۴۵
سمن‌های جوانان در شرایط بحران کرونا نقش داشتند/ حمایت خود را از سمن‌های جوانان اعلام می‌کنیم
سخنگوی دولت گفت: سمن ها در شرایط بحران کرونا در تهیه ماسک، گان و مواد عفونی کننده نقش دارند حتی در توزیع.

«علی ربیعی»، سخنگوی دولت، در پاسخ به سوال خبرنگار برنا که "دولت برای همکاری با سازمان های مردم نهاد که در شرایط بحرانی همیشه حضور پررنگی دارند و از تریبون های رسمی شنیده نمی شوند و بعضا اقدامات انها دیده نمی شود" گفت: در آغاز این دولت تعداد سمن های جوانان 50 سمن بود که در حال حاضر به سه هزار سمن افزایش پیدا کرده و در همین دولت برای اولین بار مجمع ملی جوانان با انتخاب خود این جوانان تشکیل شد و من هم یک بار از ساعت 9 تا یک شب با آنها نشست داشتم. لازم می دانم از معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تقدیر کنم.

وی افزود: بعد از سیل 98 سازمان های مردم نهاد تمرین حضور هماهنگ در بحران ها را تجربه کردند. امروز هم در کرونا حضور پررنگی دارند. سازمان های مردم نهاد زیادی جمع شدند و مانند مجمع خیرین با هم شبکه شدند و در قالب چند شبکه بسیار خوب فعالیت می کنند. فعالیت آنها کاملا شفاف است و نوعی هماهنگی بین نهاد های عمومی، مدنی و دولت را دنبال می کنند تا کمک های اثر بخشی، داشته باشند. 

او ادامه داد: سمن ها در شرایط بحران کرونا در تهیه ماسک، گان و مواد عفونی کننده نقش دارند حتی در توزیع. بخشی از تشکل های جوانان درخصوص توزیع در خانه ها فعالیت می کنند. اگر سمن ها به چشم دیده نشدند کوتاهی رسانه ها بوده است در همین جا حمایت خود را از این سازمان ها اعلام می کنیم. با مصوباتی که در  شورای عالی اداری داشتیم و سهمی که برای رشد جوانان در نظر گرفته شده و با محدودیت های سنی که برای پست ها گذاشته شده و کارگاه های شغلی برای پیشرفت جوانان، سعی کردیم مصوبات را دنبال کنیم.  در حال حاضر در بحث فاصله گذاری فیزیکی سمن ها می توانند به ما کمک کنند. در این روزهایی که ورزش تعطیل است ورزشکاران در خانه نماندند و به تمرینات خود ادامه می دهند و کمک هایی را از انها شاهد بودیم که از انها هم سپاسگذاری می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز