عضو کمیسیون آموزش در مجلس:

باید منابع برخی نهادها برای مردم تعریف شود/ برای شرایط روانی مردم در دوره کرونا فکری شود

۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۵:۳۴:۳۷
کد خبر: ۹۸۸۰۰۵
باید منابع برخی نهادها برای مردم تعریف شود/ برای شرایط روانی مردم در دوره کرونا فکری شود
عضو کمیسیون آموزش در مجلس گفت: باید منابع ملی که در اختیار نهادها قرار دارد برای مردم تعریف شود زیرا سرمایه لازم از ابتدای انقلاب در اختیار آنها قرار دارد.

«داوود محمدی»، عضو کمیسیون آموزش  در مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا، در رابطه با "الزامات کشور در شرایط پس از کرونا" گفت: در شرایط بحرانی کرونا یکی از مسایل جدی که باید برای آن تدابیری اندیشید، شرایط روانی مردم است. کرونا فشار زیادی به مردم وارد کرده و تاثیرات نامطلوبی را بر زندگی مردم گذاشته است. نیاز است، این مسئله به طورجدی پس از پایان این بیماری و ریشه کن شدن آن در دستور کار قرار گیرد و نهادهایی که در این زمینه مسئولیت دارند، اقداماتی را انجام دهند تا آثار زیان بار این ویروس کاهش یابد. تعدادی از مردم در این شرایط، سختی و رنج هایی را تحمل کردند و عزیزان خود را از دست دادند. نهادهای فرهنگی و حوزه های علمیه باید برای این شرایط روانی که در جامعه وجود دارد، برنامه داشته باشند. 

او ادامه داد: نهادهایی که مسئولیت بهداشت مردم را بر عهده دارند با همتی که در این شرایط داشتند در اینده باید مورد تحسین قرار گیرند و جامعه از آنها تقدیر کند. نهادهای مسئول باید با برنامه و حساب شده حرکت و زمینه را فراهم کنند تا ریالی از افراد بیمار دریافت نشود. با توجه به فشارهایی که به مردم  وارد شده باید زمینه ای، فراهم شود تا مردم ارامش خاطر داشته باشند. 

این عضو کمیسیون آموزش گفت: تعدادی از مردم با حضور در جامعه کسب درامد می کنند، نهادها موظف هستند برای آحاد مردم در این زمینه برنامه داشته باشند. کمک ها به مردم باید به گونه ای باشد تا عزت آنها حفظ شود. برخی نهادها مکان های را تعریف کردند تا برای مردم، غذای نذری تهیه می کنند این امر خوبی است اما باید عزت مردم را در نظر گرفت و کمک ها، باید به درب منزل برده شود. 

او در پایان گفت: باید منابع ملی که در اختیار نهادها قرار دارد برای مردم تعریف شود زیرا سرمایه لازم از ابتدای انقلاب در اختیار آنها قرار دارد. باید این سرمایه ها عادلانه در اختیار مردم قرار گیرد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز