در تماس تلفنی با تعدادی از استانداران مطرح شد؛

ستاد مدیریت بحران و نیرو‌های امدادی در آماده‌باش کامل باشند

۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۲:۴۵
کد خبر: ۹۸۹۰۲۳
ستاد مدیریت بحران و نیرو‌های امدادی در آماده‌باش کامل باشند
معاون اول رییس جمهور در تماس‌های تلفنی با استانداران سیستان و بلوچستان، کرمان، بوشهر، فارس و هرمزگان، با اشاره به هشدار‌های سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارش‌های شدید و جاری شدن سیل در این استانها، بر لزوم آماده‌باش کامل و اقدامات لازم برای پیشگیری از بروز خسارات تاکید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اسحاق جهانگیری عصر امروز(چهارشنبه) در این تماس های تلفنی، خواستار آماده باش کامل ستاد مدیریت بحران و نیروهای امدادی استان شد و از استانداران خواست تمهیدات و پیش بینی های لازم را برای پیشگیری از بروز خسارات احتمالی ناشی از سیل و طغیان رودخانه ها انجام دهند و آمادگی لازم را برای کمک و امدادرسانی به سیل زدگان داشته باشند.

دکتر جهانگیری همچنین در این تماس های تلفنی در جریان آخرین وضعیت شیوع کرونا در این استانها نیز قرار گرفت و از تعداد مبتلایان، بهبود یافتگان و جانباختگان مطلع شد.

استانداران سیستان و بلوچستان، کرمان، بوشهر، فارس و هرمزگان نیز در این تماس های تلفنی، ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته برای مدیریت بارش ها و پیشگیری از آبگرفتگی معابر، از آمادگی استان برای امدادرسانی به سیل زدگان در صورت لزوم خبر دادند و گزارشی از آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان متبوع خود به معاون اول رییس جمهور ارائه کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز