نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس یازدهم:

FATF را سیاسی کردند/ در جلسات مجازی بحث سیاسی نداریم

۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۳:۳۱:۴۰
کد خبر: ۹۸۹۹۷۱
FATF را سیاسی کردند/ در جلسات مجازی بحث سیاسی نداریم
نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس یازدهم درباره جلسات مجازی گفت: پیگیر کارها به صورت تخصصی هستیم و در جلسات بحث سیاسی، مطرح نیست.

«عزت‌الله اکبری تالارپشتی»، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس یازدهم، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با «جلسات مجازی» مجلس یازدهم گفت: در این جلسات مجازی پیگیر اولویت‌های مجلس یازدهم هستیم. همچنین پیگیر کارها به صورت تخصصی هستیم و در جلسات بحث سیاسی مطرح نیست.

او ادامه داد: از اینکه جلسات توسط چه کسی مدیریت می‌شود اطلاع دقیقی ندارم. من فقط به جلسات دعوت شده‌ام.  

منتخب مجلس یازدهم در رابطه با نقش این جلسات در تشکیل فراکسیون و تعیین رییس مجلس مطرح کرد: شورای ائتلاف در سراسر کشور رای اکثریت را آورده است. بحث ما سیاسی نیست بر مبنای تولید و اقتصاد کشور است. 

او در رابطه با مهمترین اولویت مجلس یازدهم گفت: مهم‌ترین اولویت مجلس یازدهم شعار سال یعنی"جهش تولید" است و در این راستا وزارت خارجه می تواند موثر باشد و رویکرد دیپلماسی اقتصادی را در پیش گیرد. وزارت خارجه 120 سفیر دارد و 20 نمایندگی دارد و خروجی اینها باید مشخص شود.

اکبری تالارپشتی در پاسخ به این سوال که عدم تصویب FATF در این رویکرد چقدر موثر است؟ گفت:  مسئله FATF را سیاسی کردند، در این خصوص پس از مستقر شدن در مجلس اظهارنظر می‌کنم. نمی‌خواهم در مجلس یازدهم جناحی کار کنم. می‌خواهم کارشناسی کارها را پیش ببرم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز