یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

احمدی‌نژاد و تیمش در فرصت‌طلبی صاحب هوش و ذوق هستند

۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۵:۳۱
کد خبر: ۹۹۰۳۵۲
احمدی‌نژاد و تیمش در فرصت‌طلبی صاحب هوش و ذوق هستند
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: بخش زیادی از کسانی‌که برای دست گرفتن قدرت تلاش می‌کنند همواره سعی دارند که با طرح مسائل مریوط به ظهور، عمدتا منافع سیاسی و میل به قدرت خود را جلو ببرند.

«علی تاجرنیا»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره طرح ادعای ظهور امام زمان(عج) به دلیل شیوع ویروس کرونا از سوی کانال دولت بهار منسوب به احمدی‌نژاد گفت: به لحاظ منابع دینی، روایاتی داریم که توصیه می‌کنند کسانی‌که ادعای دیدار و دانستن زمان ظهور دارند را تکذیب کنید. بخش زیادی از کسانی‌که برای دست گرفتن قدرت تلاش می‌کنند همواره سعی دارند که با طرح مسائل مریوط به ظهور، عمدتا منافع سیاسی و میل به قدرت خود را جلو ببرند.

او افزود: اگر نگاهی به جریان آقای احمدی‌نژاد بیندازیم اتفاقا در میان نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرا ریشه‌های مذهبی جدی، ندارند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره مبحث "امید" در کشور و سوءاستفاده از آن توضیح داد: در حال حاضر عنصر گمشده‌ای به نام "امید" در میان مردم وجود دارد. شرایط در کشور به گونه‌ای پیش رفته است و مردم همواره امید به یک نجات‌بخش دارند، کسی که بتواند آنها را از این شرایط در بیاورد. این تفکر متاسفانه بیش از اینکه بخواهد حرکتی را موجب شود، نوعی انفعال را به وجود می‌آورد. 

تاجرنیا با بیان اینکه اصل ظهور امیدبخش است، اظهار کرد: اما وقتی در کنار آموزه‌های غلط قرار می‌گیرد نه تنها حرکت‌آفرین نیست بلکه دستخوش قدرت‌طلبی قرار می‌گیرد.

این عضو حزب اتحاد ملت درباره فرصت‌طلبی احمدی‌نژاد و تیمش، عنوان کرد: احمدی‌نژاد و تیمش در یک نکته خیلی صاحب هوش و ذوق هستند و آن یک نکته، فرصت‌طلبی است. در سال ۸۴ علیرغم اینکه کشور به لحاظ توسعه در شرایط خوبی بود، با طرح یکسری از مسائل مثل بزرگنمایی کردن فساد و تبعیض، تیم احمدی‌نژاد سعی کرد با شعار عدالت و مبارزه با فساد و مردمی بودن جلو بیاید اما بعد دیدیم که یکی از ضعیف‌ترین و بی‌تعهد‌ترین دولت‌ها را ایجاد کردند.

او افزود: الان هم احساس می‌کنند مردم مایوس شده‌اند و باید امیدبخشی کنند. امیدبخشی با توجه به اینکه موضوع انتظار موضوعی است که در فترت انسان‌ها وجود دارد، سعی دارند با این وسیله زمینه‌ساز توجه بیشتر مردم به خودشان باشند.

تاجرنیا ادعای نزدیکی به مهدویت را شیوه‌ای برای جلب افکار عمومی دانست و گفت: آنها می‌گویند ما معتقدین به ظهور هستیم و طبیعتا خودشان نمی‌توانند ادعای مهدویت کنند بنابراین ادعا می‌کنند نزدیک‌ترین جریان به مهدویت هستند که به زودی این اتفاق خواهد افتاد. بنابراین به طور غیرمستقیم  به افکار عمومی القا می‌شود اگر به سراغ ما بیائید، ما وفادار به مهدویت و ظهور هستیم. این شیوه‌ها برای جلب افکار عمومی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز