رئیس دفتر رئیس جمهور:

تحریم آمریکا علیه ایران، با ویروس کرونا هم نوایی می‌کند/ روال کشور عادی نشده است

۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۵:۲۶
کد خبر: ۹۹۱۹۷۸
تحریم آمریکا علیه ایران، با ویروس کرونا هم نوایی می‌کند/  روال کشور عادی نشده است
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: باید ما، دیپلمات‌های ما، دولت‌ ما و رسانه‌های ما این صدای بلند را به گوش جهان برسانند که امروز تحریم آمریکا بر علیه ایران، با ویروس کرونا هم نوایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: ما همزمان که با وضعیت کرونا مواجه هستیم بدترین تحریم هم بر ما وارد است. حتما باید ما، دیپلمات‌های ما، دولت‌ ما و رسانه‌های ما این صدای بلند را به گوش جهان برسانند که امروز تحریم آمریکا بر علیه ایران، با ویروس کرونا هم نوایی می‌کند. ما با دو ویروس مواجه هستیم.

او افزود: یکی ویروس کرونا یکی هم ویروس آمریکا. با ویروسی که دولت آمریکا بر ایران تحمیل کرد فکر می‌کنم ما بیش از هر زمانی در داخل کشور، نیاز به همبستگی و وحدت داریم و اینکه همه ارگان‌ها با هم کار کنیم. از همه مهم‌تر من باید از مردم عزیزمان تشکر کنم که انصافا در دو ماه گذشته همراهی کردند. ما برای اینکه کرونا را ریشه کن و زنجیره این بیماری را قطع کنیم، بیش از هر زمان دیگری، نیاز به همکاری و همراهی مردم داریم.

رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار کرد: برای اینکه به اقتصاد ما بیش از این لطمه‌ای وارد نشود یا کارگران و کسانی که روزمزد هستند و حقوقی دریافت می‌کنند، بیشتر از این تحت فشار قرار نگیرند، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برخی کسب و کارها آغاز بکار کردند. این بدان معنا نیست که روال کشور عادی شده و مردم فکر کنند، می‌توانند توصیه‌های بهداشتی را رعایت نکنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز