کارشناس ارشد مسائل آمریکا:

ممکن است ترامپ به سرنوشت جیمی کارتر دچار شود/ حربه‌های کافی در اختیار رقبای دموکرات ترامپ قرار گرفت

۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۵:۵۵
کد خبر: ۹۹۳۸۱۱
ممکن است ترامپ به سرنوشت جیمی کارتر دچار شود/ حربه‌های کافی در اختیار رقبای دموکرات ترامپ قرار گرفت
کارشناس ارشد مسائل آمریکا گفت: ممکن است ترامپ به سرنوشت جیمی کارتر دچار شود.

«کورش احمدی»، کارشناس ارشد مسائل آمریکا، در پاسخ به این سوال که آیا دونالد ترامپ به سرنوشت جیمی کارتر دچار می‌شود و رئیس جمهور یک دوره‌ای می‌شود؟ به خبرنگار سیاسی برنا گفت: احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد. منتهی در حال حاضر که شش ماه تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر 2020 باقی مانده و  نمی‌توان در این مورد اظهارنظری کرد. فعلا همه چیز تحت الشعاع بحران کرونا قرار گرفته است که رکود اقتصادی و بیکاری شدیدی را به دنبال داشته است.

او افزود:  فعلا می‌توان گفت شرایط به صورت 50-50 است. حال اینکه سیر تحولات اعم از مسئله رکود اقتصادی، ظرف مدت شش ماه آینده چگونه خواهد بود، باید منتظر ماند.

کوروش احمدی تاکید کرد: در مجموع ظرف یکی، دو ماه منتهی به انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر به تدریج وضعیت روشن می‌شود و آن موقع می‌توان، چشم‌اندازی نسبت به این موضوع پیدا کرد. اینکه چه اتفاقی ممکن است در ماه نوامبر رخ دهد، نمی‌توان از هم اکنون پیش بینی کرد. اما قطعی است که به دلیل تردیدها، تعلل‌ها و تأخیرهایی که ترامپ در مقابله با ویروس کرونا داشت، اعتبارش لطمه خورده و این یک امتیاز منفی برای او محسوب می‌شود. به گونه‌ای که حربه های کافی در اختیار رقبای دمکرات قرار گرفته است. اما اینکه سیر بیماری کرونا و رکود اقتصادی در آینده چگونه خواهد بود و چه وضعیتی رخ خواهد داد، نمی‌توان پیش بینی دقیقی کرد.

این کارشناس مسائل بین‌المللی ادامه داد: در واقع ترامپ با برخوردی نادرست و پراشتباه، فرایند مقابله با بیماری کرونا را آغاز کرد و اکنون این بیماری به مسئله اصلی آمریکا، تبدیل شده است.  به هر حال طبیعی است که جو بایدن و دموکرات‌ها به عنوان رقیب ترامپ از این مسئله، سود می‌برند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز