رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

ارتش در خطوط مقدم مبارزه قرار دارد

۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۶:۲۸:۱۹
کد خبر: ۹۹۳۸۲۱
ارتش در خطوط مقدم مبارزه قرار دارد
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در خطوط مقدم مبارزه قرار داشته است و این تنها مختص به دوران دفاع مقدس نیست.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صبح امروز (یکشنبه) در نخستین نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در ستاد ارتش برگزار شد، با اشاره به اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در خطوط مقدم مبارزه قرار داشته است و این تنها مختص به دوران دفاع مقدس نیست.

وی افزود: همان‌طور که امروز نیز شاهد هستیم، ارتش در هر زمان و مکانی که کشور با بحران روبه‌رو بوده است، خالصانه به میدان آمده و در خدمت‌رسانی به مردم در کنار سایر نیروهای مسلح خوش درخشیده است.

سردار کارگر در ادامه به خدمات‌رسانی نیروهای چهارگانه ارتش در حادثه سیل سال گذشته در برخی استان‌ها اشاره و عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در سال جاری نیز در مقابله با شیوع ویروس کرونا خوش درخشید و تلاش‌های ارزنده‌ای را به ثمر رساند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ساخت نقاهتگاه دوهزار تختخوابی را در ظرف ۴۸ ساعت یکی از مؤثرترین اقدامات سریع و به‌هنگام ارتش در جهت امنیت روانی جامعه توصیف کرد و افزود: این‌گونه اقدامات جهادی و ارزشمند نشأت گرفته از فرهنگ و روحیه دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: انتظار ما این است که ارتش جمهوری اسلامی اقدامات ارزنده خود را به نحو احسن اطلاع‌رسانی کند و مردم را در جریان فعالیت‌های خالصانه و کارهای ارزشمند خدماتی و مردم‌یاری قرار دهد که این هم مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

سردار کارگر گفت: کاری که امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در کنار سایر دستگاه‌های حکومتی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام دادند، سبب شد تا شاهد روند کاهشی و کنترل شیوع ویروس در سراسر کشور باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز