در تلاش برای رهایی از انتقادات علیه دولت؛

«برایان هوک» مواضع ضدایرانی کاخ‌سفید را تکرار کرد

۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۱:۵۴:۵۳
کد خبر: ۹۹۳۹۲۰
«برایان هوک» مواضع ضدایرانی کاخ‌سفید را تکرار کرد
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در تلاش برای رهایی از موج انتقادات علیه دولت کشورش در موضوعات مختلف، مواضع ضدایرانی کاخ‌سفید را تکرار کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «برایان هوک» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران امروز یکشنبه در مصاحبه با رسانه صهیونیستی جروزالیم‌پُست با تکرار ادعاهای تکراری و نخ‌نمای مقامات این کشور علیه ایران در ادعایی مضحک مدعی شد که فشار حداکثری واشنگتن علیه تهران نتیجه بخش بوده است.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در تلاش برای انحراف افکار عمومی کشورش از موج انتقادات علیه دولت ترامپ در موضوع عملکرد وی پیرامون مبارزه با کرونا در این کشور ادعا کرد که نفوذ تهران در منطقه کمرنگ‌تر شده و لذا ایران ناامید شده است!

وی در ادامه این مصاحبه به نفوذ شهید سردار سلیمانی در منطقه اذعان کرد.

به گزارش مهر، تیم دولت ترامپ در روزهای اخیر به بهانه‌های مختلف در تلاش برای رهایی از موج انتقادات علیه وی در موضوعات مختلف و گرم کردن تنور انتخابات ریاست جمهوری سال جاری در این کشور هستند؛ در این راستا به تکرار لاف زنی‌های قدیمی خود علیه ایران مبادرت می‌ورزند.

از سوی دیگر هر چه به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نزدیک تر می‌شویم، مقامات دولت ترامپ برای گرم‌تر کردن تنور انتخابات و جلب آرای بیشتر مخصوصاً از سوی تندروها در این کشور چاره‌ای جز فرار به جلو ندارد.

از دیگر موضوعاتی که موجب برخی واکنش‌های مقامات کاخ‌سفید علیه تهران شده است، پرتاب ماهواره «نور» است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز