وزیر مسکن دولت احمدی‌نژاد:

کاندیدای ریاست مجلس هستم/ هیچ اختلافی میان مدیران احمدی‌نژاد در مجلس وجود ندارد!/ از ثانیه‌ها و دقایق این دوره برای اعتلای کشور و رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۰۵:۱۰:۲۲
کد خبر: ۹۹۹۱۶۲
کاندیدای ریاست مجلس هستم/ هیچ اختلافی میان مدیران احمدی‌نژاد در مجلس وجود ندارد!/ از ثانیه‌ها و دقایق این دوره برای اعتلای کشور و رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
وزیر مسکن دولت احمدی‌نژاد گفت: شمس‌الدین حسینی، حاجی بابایی و سایر عزیزان از بین نیروهای انقلاب برای ریاست مجلس مطرح هستند اما با مکانیزمی به تفاهم خواهیم رسید و یک نفر را معرفی می‌کنیم.

«علی نیکزاد»، وزیر مسکن دولت احمدی‌نژاد و نماینده منتخب مردم اردبیل در مجلس یازدهم، در رابطه با توانایی مجلس یازدهم در رأس امور قرار دادن این نهاد قانون‌گذاری به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: نظر بر این است که مجلس یازدهم به‌عنوان یک مجلس انقلابی و دغدغه‌مند، بتواند با اقداماتی که انجام خواهد داد،  مجلس را در رأس امور قرار دهد. در این مجلس افرادی که در زمینه اقتصاد و سیاست تخصص دارند و همچنین افرادی که سابقه اجرایی در سیاست و فرهنگ دارند، حضور دارند.

وزیر سابق مسکن و شهرسازی در رابطه با رقابت‌های شکل گرفته در خصوص ریاست مجلس افزود: بنا بر این است که با رقابتی اخلاق‌مدار در میان نیروهای انقلاب و گفتمان انقلاب، مجلس انقلابی در کنار حفظ ارزش‌ها و عزتمند بودن مردم ایران اسلامی در راستای هدف اصلی خود در امر اقتصاد، معیشت و جاری ساختن ویژگی‌های یک حکومت اسلامی برای مردم خدمت کند.

نیکزاد با اشاره به جلسات برگزار شده میان منتخبین مجلس یازدهم تصریح کرد: در این مدت از طریق ملاقات‌هایی که با اکثریت منتخبین داشتم، متوجه شدم همه به دنبال این هستند که بتوانند در این زمان کوتاه یعنی چهار سال، که در مجلس شورای اسلامی خواهند بود و همه باور داریم این چهار سال سریع خواهد گذشت، از ثانیه‌ها و دقایق این دوره برای اعتلای کشور و رفع مشکلات مردم استفاده کنند. بنابراین در کنار هم قرار گرفتن این روحیات، تعهد، تخصص و این انسا‌ن‌ها باعث شده بنده بسیار خوش‌بین باشم تا مجلسی داشته باشیم که نزد مردم در رأس امور باشد و بتواند، نوکری برای مردم را انجام دهد.

نماینده منتخب مردم اردبیل در مجلس یازدهم در پاسخ به این پرسش که آیا مدیران احمدی‎نژاد حاضر در مجلس یازدهم در رابطه با انتخاب کاندیدای ریاست مجلس از میان خود، به نتیجه رسیدند؟ اظهار کرد: شمس‌الدین حسینی، حاجی بابایی و سایر عزیزان از بین نیروهای انقلاب برای ریاست مجلس مطرح هستند اما با مکانیزمی به تفاهم خواهیم رسید و یک نفر را معرفی می‌کنیم. البته رقابتی که انجام خواهیم داد فقط یک رقابت است و هیچ اختلافی با یکدیگر نداریم. این رقابت براساس اخلاق است و قبل از صحن مجلس شورای اسلامی در فراکسیون و قبل از اینکه رأی‌گیری به صحن مجلس کشیده شود، ما نیروهای کارکرده در دولت نهم و دهم و سایر نیروهای انقلاب به یک نفر واحد خواهیم رسید.

نیکزاد در پاسخ به این که خودتان هم کاندیدای ریاست مجلس هستید؟، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله.

وزیر سابق راه و شهرسازی در واکنش به شرط کاندیدا نشدن رئیس مجلس یازدهم برای انتخابات 1400 ریاست جمهوری، یادآور شد: اگر این موضوع از سمت نیروهای انقلاب مطرح شده باشد قبول دارم و در خدمت نیروهای انقلاب هستم. لذا اگر نیروهای انقلاب صلاح بدانند که این قید هم باشد، تبعیت می‌کنیم. بنابراین اگر آنها مطرح کردند بله قبول دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز