کشف بیش از یک تن تریاک در نوار مرزی جکیگور

۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۵:۲۱
کد خبر: ۱۰۰۱۲۲۹
کشف بیش از یک تن تریاک در نوار مرزی جکیگور
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستاناز ناکامی قاچاقچیان و کشف یک تن و 615 کیلو گرم موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی جکیگور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد ملاشاهی بیان کرد: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی جکیگور مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مرزبانان با حضور در منطقه و کنترل و پایش محل، خودروی قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند که رانندگان خودروها بدون توجه به دستور مأموران، سعی در متواری شدن داشتند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مرزداران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ تاکتیک‌ عملیاتی مناسب مأموران، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

ملاشاهی ادامه داد: مرزداران در این عملیات موفق، ضمن دستگیری 2 قاچاقچی و توقیف دو دستگاه خودرو تویوتا لندکروز، مقدار یک تن و 615 کیلوگرم تریاک، که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودروها مخفی شده بود را به همراه تعدادی تجهیزات ارتباطی و مخابراتی کشف کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز