تعداد مبتلایان ویروس کرونا در سیستان وبلوچستان به ۱۵۵۵ نفر رسید

۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۱:۲۳:۲۱
کد خبر: ۱۰۰۶۵۸۹
تعداد مبتلایان ویروس کرونا در سیستان وبلوچستان به ۱۵۵۵ نفر رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ مورد جدید مثبت آزمایشگاهی کووید-۱۹ در سیستان و بلوچستان شناسایی و تعداد موارد مثبت در مجموع به ۱۵۵۵ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  محمد هاشمی شهری  اظهار کرد: با تلاش همکارانمان در واحدهای بهداشتی، درمانی و آزمایشگاهی در سطح استان، در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۵۹ مورد جدید مثبت آزمایشگاهی کووید-۱۹  شناسایی شد و بدین ترتیب تعداد موارد مثبت به ۱۵۵۵ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ارجاع بیماران‌ شناسایی شده جهت دریافت خدمات درمانی همچنان و بدون توقف ادامه دارد و خوشبختانه تا کنون ۶۳۰ بیمار کرونا مثبت از بیمارستان ها ترخیص شده و ۷۸۳ نفر نیز در منزل مراحل درمانی خود را طی می کنند.

وی ادامه داد: بر خلاف تمام تلاش های صورت گرفته تاکنون ۸۳ نفر از موارد مثبت کرونا فوت کرده اند که این آمار می تواند زنگ خطری برای رعایت دستورالعمل های بهداشت فردی و جمعی باشد.

وی افزود: در این مدت ۳۰۳۲ بیمار با علایم تنفسی حاد نیز در بیمارستان ها بستری شده اند که ۲۵۳۱ نفر از آنان ترخیص شده و متاسفانه ۳۲۱ نفر نیز جان باخته اند.

هاشمی شهری بیان کرد: از ابتدای فعالیت ۲ آزمایشگاه  اختصاصی کرونا در زاهدان بیش از ۷۰۰۰ آزمایش  انجام شده و تا کنون ۹۷۰ مورد مثبت در منطقه تحت پوشش این دانشگاه شناسایی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز