سفر معاون رییس جمهوری به ایرانشهر و افتتاح همزمان ۱۴هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در کشور

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۸:۰۳:۳۲
کد خبر: ۱۰۰۷۳۰۳
سفر معاون رییس جمهوری به ایرانشهر و افتتاح همزمان ۱۴هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در کشور
محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در مراسمی با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسوولان این استان ۱۴ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی محرومان را بطور همزمان از شهرستان ایرانشهر افتتاح کرد که چهار هزار و ۱۰۰ واحد آن در سیستان و بلوچستان به خانواده‌های محروم واجد شرایط تحویل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم اظهارداشت: از این تعداد چهار هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومین این استان بود که به صورت همزمان در سراسر کشور افتتاح شد.

سید خلیل منبتی گفت: بیش‌از ۳۹۰ میلیارد تومان جهت ساخت واحدهای مسکونی محرومین سیستان و بلوچستان تخصیص داده شده که ۲۴۰میلیارد تومان در قالب تسهیلات و ۱۵۰ میلیارد تومان نیز به عنوان کمک بلاعوض به متقاضیان پرداخت شده است.

 وی بیان کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان ساخت واحدهای مسکونی با جدیت در حال ساخت است که در ۲ ماه گذشته بیش‌از چهار هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی پایان یافته و امروز تحویل مردم این استان شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب سیستان و بلوچستان گفت: عملیات ساخت یکهزار و ۹۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز که اجرای فونداسیون و اسکلت آن در حال اتمام است در آینده‌ای نزدیک تحویل روستاییان این استان خواهد شد.

به گزارش ایرنا محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز سه‌شنبه وارد زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد.

 نوبخت در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شماری از مسوولان این استان قرار گرفت.

معاون رییس جمهوری به منظور بازدید از راه آهن چابهار - زاهدان به سیستان و بلوچستان سفر کرده است.

وی همچنین به منظور افتتاح چندین واحد مسکن محرومان به ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان سفر کرد.

در این سفر سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)، خیر الله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نوبخت را همراهی کردند.

 

نظر شما