یک تن و ۴۷۸ کیلوگرم موادمخدر در ایرانشهر کشف شد

۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۵:۵۵
کد خبر: ۱۰۰۸۱۰۵
یک تن و ۴۷۸ کیلوگرم موادمخدر در ایرانشهر کشف شد
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند حرفه‌ای قاچاق و کشف یک تن و۴۷۸ کیلوگرم تریاک در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی از فعالیت اعضای یک باند بزرگ قاچاق مواد افیونی که با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان ایرانشهر را داشتند، مطلع شدند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر پس از چندین شبانه روز تحقیقات گسترده پلیسی با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق، شب گذشته قاچاقچیان را در حال انتقال محموله سنگین مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان با ۲ دستگاه خودرو زانتیا و پژو ۴۰۵ شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس، ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی تصریح کرد: در این عملیات تکاوران پلیس در بازرسی از خودروها یک تن و ۴۷۸ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک، یک قبضه اسلحه کلاش به همراه ۲۸ عدد فشنگ جنگی کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای متواری این باند قاچاق گفت: یکی از مأموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود و اجازه نخواهد داد قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

 

 

 

نظر شما