کسب رتبه نخست بندر چابهار در عملکرد بودجه سرمایه‌ای بنادر کشور

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۰۹۲۵۸
کسب رتبه نخست بندر چابهار در عملکرد بودجه سرمایه‌ای بنادر کشور
معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: بندر اقیانوسی چابهار با موقعیت راهبردی و متصل به آب‌های آزاد با اجرای پروژه‌های متعدد ملی و تجهیزاتی رتبه نخست در عملکرد بودجه سرمایه‌ای بنادر کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عباس آذرپیکان اظهارداشت: تخصص و هدفمندی مشاور در زمینه تجهیزات، ارتقا و بهبود مستمر فرآیندهای مرتبط با مدیریت نگهداری و تعمیرات و تلاش خستگی ناپذیر نیروی انسانی را از عوامل کسب این رتبه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: بیش‌از ۱۸ پروژه تعمیرات اساسی و خرید و نصب تجهیزات دریایی، بندری، مخابراتی و زیرساخت‌های ارتباطی در یک سال گذشته به پایان رسیده و برخی پروژه‌ها نیز پیشرفت فیزیکی طبق برنامه دارند.

معاون فنی و مهندسی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: بندر چابهار با عملکرد ۹۹.۸ درصدی نسبت به اعتبارات مصوب سرمایه‌ای تجهیرات در یکسال گذشته حائز رتبه نخست در بین بنادر کشور شده است.

وی ادامه داد: اجرای پروژه ملی برقراری پوشش رادیویی کامل سواحل سیستان و بلوچستان در منطقه َA۱ دریایی یکی از موفقیت‌ها در کسب این رتبه بوده است که با اجرای این پروژه اقدام موثری در حوزه خدمات ایمنی و امداد و نجات شناورها صورت گرفت.

آذر پیکان گفت: پروژه‌های نصب و راه‌اندازی سامانه هوشمند کنترل دسترسی، جابجایی و بازسازی جرثقیل‌های سنگین ساحلی و محوطه‌ای، بازسازی و خرید دکل‌های مخابراتی، تکمیل زیر ساخت ارتباطی بین بنادر چابهار از دیگر پروژه‌های مورد اشاره بوده که در راستای بهبود مستمر و ارتقا توان عملیاتی متناسب با توسعه روزافزون و افزایش حجم تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار اجرا شده است.

وی خرید و نصب بویه‌ها و تجهیزات کمک ناوبری بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری، خرید قایق گشت زنی یگان حفاظت، تعمیرات زیرآبی شناورهای دریایی، خرید تجهیزات مبارزه با آلودگی دریا، خرید تجهیزات آتش نشانی و خرید تجهیزات درمانگاهی و آزمایشگاهی را از دیگر پروژه‌های مورد اشاره در بندر چابهار عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز